تولید ظرف و گالن 3 و 4 لیتری پلی اتیلن پلاستیکی + درب

شرکت تیک پلاست یکی از تولید کنندگان بزرگ محصولات پلاستیکی در کشور است و با استفاده از تجهیزات و دستگاه های به روز محصولاتی بسیار کاربردی و مطابق با نیاز های روز بازار تولید می کند.این شرکت از دستگاه های اصل و پیشرفته بزرگترین کمپانی های آلمانی بهره می برد و در نهایت محصولی کامل و بدون عیب و نقص را تولید می کند.

تولید گالن 3 لیتری پلاستیکی به همراه درب در خط تولید این شرکت راه اندازی شده است و سفارش آن در تعداد بالا امکان پذیر است.خط تولید این شرکت برای تولید گالن های 3 لیتری بسیار مجهز و کامل است و به همین دلیل محصول نهایی در بهترین و بالاترین درجه کیفی قرار می گیرد. در واقع ساز و کاری که برای تولید این ظروف در فرآیند تولید شکل می گیرد،کمی پیچیده است و با استفاده از تجهیزات خاص مختلف انجام می شود.

 

فروش انواع گالن سه و چهار لیتری کتابی پلی اتیلن با رنگ بندی مختلف

تولید گالن 3 لیتری پلاستیکی درب دار با رنگ بندی کامل امکان پذیر است.مشتریان می توانند این گالن 4 لیتری را با طیف گسترده ای از رنگ بندی های سفارش دهند.رنگ تاثیر بسزایی در طراحی و کیفیت نهایی محصول دارد و مشتریان می توانند بنا به نیاز و سلیقه خود انواع مختلفی این ظروف را با استفاده از رنگ بندی های مختلف سفارش دهند.

رنگ هایی که برای طراحی ظروف 4 لیتری به کار برده می شود بسیار با کیفیت هستند و به هیچ عنوان از روی ظروف کنده نمی شود.امکان طراحی رنگ های مختلف برای درب و بدنه ظروف نیز وجود دارد.

 

تولید گالن 3 و 4 لیتری پلاستیکی

تولید گالن 4 لیتری پلاستیکی درب دار با استفاده از دستگاه های بادی و دستگاه های تزریقی صورت می پذیرد.خود محفظه گالن با استفاده از دستگاه های بادی انجام می شود.با اینکه هر دو روش دارای قالب هستند و اساس کار آنها با استفاده از قالب ها انجام می شود اما به صورت کلی نحوه تولید و فرآیند ساخت آنها با یکدیگر متفاوت است.درب گالن های 3 لیتری با دستگاه های تزریقی تولید می شود و خود گالن نیز با استفاده از دستگاه های تزریقی تولید می شود.

هر دو روش فوق دارای مزایا و معایبی هستند.به عنوان نمونه دقت دستگاه های تزریقی از دستگاه های بادی بیشتر می باشد،یعنی محصول تولید شده هیچ گونه زائده ای ندارد و محصول نهایی نهایی کاملا بدون ایراد تولید می شود.اما دستگاه های بادی حین تولید ظروف زائداتی را در اطراف ظرف ایجاد می کند که باید پس از تکمیل فرآیند تولید توسط اپراتور جدا شوند.دستگاه های بادی همچنین امکان تولید ظروف با حجم بیشتر را دارند زیرا با دمین هوا به درون مواد مذاب قالب می توانند حجم بیشتری به ظرف بدهند.

 

جنس گالن 4 و 3 لیتری پلاستیکی طرح اوه یا حلالی

برای تولید گالن 3 لیتری پلاستیکی درب دار از پلاستیک پلی اتیلن استفاده می کنند.پلی اتیلن ها خود انواع مختلفی دارند و مقدار دانسیته و زنجیره پلیمر و نوع و تعداد شاخه های زنجیره موجود در آن سبب ایجاد تفاوت در انواع پلی اتیلن ها می شود.به صورت کلی پلی اتیلن ها ساختاری ساده دارند.به بیان جزئی تر یک مولکول پلی اتیلن شامل زنجیر بلندی از اتم های کربنی می باشد که به هر اتم کربنی دو اتم هیدروژن متصل شده است.

پلی اتیلن کاربرد فراوانی در صنعت تولید ظروف پلاستیکی دارد و از انها برای مصارف مختلف بسیار استفاده می کنند. تولید گالن 3 لیتری پلی اتیلنی درب دار جز یکی از مهم ترین محصولات کارخانه است،زیرا موارد مصرفی بسیار مختلفی دارد.ویژگی های منحصر به فرد پلی اتیلن یاعث شده تا کاربرد آن بسیار رواج پیدا کند.

وزن سبک،عدم واکنش های شیمیایی در شرایط مختلف،مقاومت مکانیکی بالا،قابلیت انعطاف پذیری و دارا بودن گرید بهداشتی و غذایی از دیگر ویژگی های ماده اولیه برای تولید گالن 3 لیتری پلی اتیلنی درب دار می باشد.

 

گالن 3 و 4 لیتری کتابی

 

 

درب گالن 4 و 3 لیتری پلی اتیلن طرح گرد

دربی که برای تولید این ظرف ها به کار برده می شود معمولا به صورت پیچی بر روی دهانه قوطی قرار می گیرد.از آنجایی که درب های پیچی بهتر محفظه را عایق بندی می کنند و آسان تر نیز باز و بسته می شوند،استفاده از آن ها رایج تر است.نکته دیگری که بین انواع درب های قوطی تفاوت ایجاد می کند،ساده بودن و یا فوم دار بودن آن ها است.

درب هایی که مجهز به فوم هستند،بهتر عمل می کنند و در برخی موارد خاص بیشتر به کار برده می شوند.درب های فوم دار برای ظرف هایی که حاوی الکل هستند مانع از پریدن الکل می شود و به صورت کلی ظروفی را که حاوی انواع سیالات می باشد،بتر عایق بندی می کند.به همین دلیل استفاده از آن برای اطمینان بیشتر و کاهش نشتی از ظرف پیشنهاد می شود.

 

گالن چهار لیتری طرح گرد

 

ساختار گالن 4 و 3 لیتری پلاستیکی درب دار

گالن 3 لیتری پلی اتیلنی درب دار طراحی زیبا و پرطرفداری دارد.در واقع قالب به کار برده شده برای تولید این ظروف هوشمندانه طراحی شده است و به همین دلیل ساختار نهایی محصول بسیار کامل می باشد.دسته ای که در کنار این ظرف ایجاد شده است باعث شده تا حمل و جابه جایی آن بسیار آسان تر باشد،این دسته کامل مقاوم و مستحکم است و تحمل بار و وزن موجود در ظرف را دارد.

تولید گالن 3 لیتری پلاستیکی درب دار از تهیه مواد اولیه تا تولید و بسته بندی و ارسال محصول به طور کامل توسط شرکت تیک پلاست انجام می شود.این شرکت از مواد اولیه نو و درجه یک برای تولید ظروف پلاستیکی استفاده می کند و به همین دلیل ظروف کاملا از نظر بهداشتی و ایمنی و غذایی سالم هستند.از انجایی که از صفر تا صد تولید ظروف 4 لیتری توسط شرکت و بدون واسطه انجام می شود،محصول نهایی از نظر قیمت مقرون به صرفه تر است و حتی برای مشتریانی که محصولات را با تعداد بالا سفارش میدهند،تخفیف ویژه ای نیز در نظر گرفته می شود.

همان گونه که گفته شد کارخانه تیک پلاست تولید کننده ظروف پلاستیکی است و به همین دلیل معمولا کلیه محصولات را به صورت عمده به فروش می رساند.البته امکان فروش خورده نیز برای برخی از محصولات وجود دارد.

 

برای خرید گالن 4 و 3 لیتری در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

09355131323

tikplast.com/shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب : گالن 3 و 4 لیتری کتابی پلی اتیلن طرح اوه (حلالی) و گرد + درب فوم دار
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد