شرکت تیک پلاست تولید کننده ی محصولات پلاستیکی از جمله انواع ظروف، گالن، پت، درب های پلاستیکی در اندازه ها و رنگ های مختلف است. محصولات تولید شده در این شرکت دارای استاندارد های گوناگون است و تاییدیه های مختلف را دارا می باشد. محصولات این شرکت با مواد اولیه ی پلاستیکی درجه یک و با استفاده از دستگاه های اتوماتیک به روز صنعتی انجام می گیرد. شرکت تیک پلاست همپای پیشرفت صنعت پلاستیک در دنیا حرکت می کند و تولیدات با کیفیت را در اختیار صنعتگران ایرانی قرار می دهد. درب های ظروف مختلف تولید شده در این شرکت در انواع اندازه ها رنگ ها و طرح ها تولید می شود که می توانید در وبسایت رسمی شرکت تمامی آن ها را مشاهده کنید. تیک پلاست با توجه به سابقه ی طولانی و همکاری با شرکت های گوناگون و مطرحی که دارد تولید کننده مطمئنی در زمینه ی محصولات پلاستیکی است و شما می توانید با خیال راحت سفارشات خود را به دست تیک پلاست بسپارید. جهت مشاوره و دریافت لیست قیمت و محصولات تیک پلاست می توانید با شماره تماس های موجود در انتهای این مطلب تماس حاصل فرمایید.

 

 

درب ظرف دهانه 45 میلی متر

 

 

قیمت درب بطری و گالن پلاستیکی دهانه 45mm

 

درب گالن دهانه 45 mm تولید شده در شرکت تیک پلاست با پلی اتیلن درجه یک و با استفاده از دستگاه های تزریقی تولید می شود. این دهانه قابل استفاده برای ظروف پت و پلی اتیلن می باشد. درب ها باید از ساخت دقیق و مواد اولیه با کیفیتی برخوردار باشند در غیر این صورت ممکن است باعث خسارت ها و خرابی های گوناگونی شوند. طراحی این درب کاملا دقیق بوده و به خوبی از نشت مایعات درون ظرف جلوگیری می کند. در صورت درخواست مشتری می توان در این درب فوم نیز به کار برد تا آب بندی کامل تری برای مایعات فرّار مانند الکل حاصل گردد. دوام این درب بالاست و دندانه های آن در استفاده های طولانی مدت و دفعات بالا همچنین کیفیت خود را حفظ می کند. از آنجایی که پت هایی که دهانه 45 mm دارند معمولا  حجم بالایی دارند و با پر شدن سنگین می شوند می توان دستگیره ی جانبی را در کنار این درب ها نصب کرد تا حمل آسان تری داشته باشند. این دستگیره ها به صورت حلقه هستند دور دهانه نصب می گردند؛ یه راحتی جدا نمی شوند و انعطاف و دوام قابل قبولی دارند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره از کارشناسان فروش ما و یا درخواست ارسال نمونه محصولات می توانید با شماره تماس مسئول فروش که در انتهای این مطلب هست تماس حاصل فرمایید.

 

 

درب گالن دهانه mm45

 

 

فروش درب بطری پت دهانه 45 میلی متر در تهران و کرج

 

درب ظروف مختلف نقش مهمی در ارائه و فروش محصولات مختلف دارند. گاهی اوقات تنها استفاده ی آسان از یک محصول که به خاطر نوع و طرح درب به کار گرفته شده در ظرف آن محصول باعث می شود که فروش آن محصول بالا برود. بنابراین دقت در انتخاب درب برای ظرف مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است. درب های پلاستیکی تولید شده در شرکت تیک پلاست با تنوع بالایی که دارند دست تولید کننده را در انتخاب درب مورد نظر باز می گذارند. همچنین تمامی درب ها به صورت کاملا آسان و بدون مشکل قابل استفاده هستند و مصرف کننده مشکل خاصی در هنگام استفاده از درب های پلاستیکی متنوع شرکت تیک پلاست نخواهد داشت. درب بطری پت دهانه  45 میلی متر تیک پلاست بدون پلاستیک تیز و اضافه در روی محصول و کیفیت بالای متریال به کار گرفته شده در حین ساخت از بهترین درب های دهانه 45 میلی متر در بازار هستند. این بطری ها با قیمتی مقرون به صرفه و در رنگ ها و تیراژهای مختلف قابل سفارش در شرکت بزرگ تیک پلاست هستند. جهت اطلاع بیشتر از سایر ویژگی های این محصول و دریافت لیست قیمت با شما تماس مسئول فروش در پایین همین مطلب تماس حاصل نمایید.

 

 

 درب گالن و بطری دهانه 45

 

 

کارخانه تولید درب بطری دهانه 45 میلی متر فوم دار

 

 

درب و دستگیره ی دهانه 45 mm تولید شده در کارخانه تیک پلاست موجود است. این درب و دستگیره می توند به صورت با هم یا با صورت جدا سفارش داده شود و تیک پلاست آماده است سفارش شما را به تمام نقاط ایران ارسال کند. این درب و دستگیره به خوبی با هم چفت می شوند و از ساخت دقیقی برخوردار هستند. از دیگر مزایای این دو این محصول می توان  به راحت جدا شدن پلمپ و آب بند بودن خوب آن اشاره کرد. از پت ها می توان برای انواع مواد خوراکی، شیمیایی و … استفاده کرد که شما می توانید پت های دهانه 45 mm را هم نیز در کارخانه ی بزرگ تیک پلاست سفارش دهید. در صورتی که محصول مورد نظر شما در سبد متنوع محصولات تیک پلاست نبود، تیک پلاست آمادگی دارد محصول مورد نظر شما را با مشخصات دلخواه شما تولید کند. هدف تیک پلاست افزایش رضایت مشتریان و همکاری روز افزون و سازنده با تولید کنندگان چرخه ی بزرگ صنعت کشور است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فروش تیک پلاست با شماره تماس های پایین همین  مطلب تماس حاصل فرمایید. 

 

برای خرید درب بطری دهانه 45 میلی متر در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

09355131323

09010816161

tikplast.com.shop

 

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

 

Website:

Tikplast.com/shop

 

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

 

Channel

T.me/Tikplast

 

:Call

09010816161

09355131323

 

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

 

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت

کد پستی : 3751313485

 

09010816161 ، 09355131323 = مسئول فروش

09021613823 ، 02191302629 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب:  تولید و فروش درب بطری پت و پلی اتیلن دهانه 45mm درجه 1 با رنگبندی
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد