صنعت پلاستیک از صنایع بزرگی است که طی چندین سال اخیر توانسته است رشد قابل توجهی داشته باشد. کارخانه تیک پلاست از بزرگترین تولید کنندگان ظروف پلاستیکی است ، این کارخانه تولید کننده مستقیم انواع مصنوعات پلاستیکی است و با بیش از صد ها قالب متنوع محصولات بسیار گوناگونی را طراحی و تولید می کند. گالن از ظروف پلاستیکی کاربردی است که در حجم و ظرفیت های گوناگونی تولید می شود و در صنایع مختلف شیمیایی ، دارویی و شوینده و مواد غذایی و ... به کار برده می شود. کارخانه تیک پلاست طراح و تولید کننده انواع گالن 3 ، 4 ،5 ، 10 و 20 لیتری است و این گالن هارا در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می کند. گالن های طرح کتابی به دلیل ساختار استاندارد و اشغال فضای کم بسیار پرطرفدار هستند و برای نگه داری سیالات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. گالن 4 لیتری دکمه دار کتابی یکی از گالن های شکیل و استاندارد است که برای نگه داری سیالات مختلف استفاده می شود ، از این گالن برای نگه داری انواع مواد شیمیایی و اسیدی و بازی و انواع کود مایع و سموم کشاورزی و ... استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

قیمت بطری پلاستیکی 4 لیتری کتابی + درب

 

این مدل از گالن 4 لیتری ظرفیت نگه داری 4.2 لیتر از سیالات مختلف را دارد ، اما عموما با عنوان گالن 4 لیتری نام برده می شود. این گالن ساختاری بسیار شکیل و استاندارد دارد و به همین دلیل پرطرفدار نیز می باشد. در بخش فوقانی گالن دسته ای وجود دارد که می تواند وزن گالن را تحمل کند. وجود این دسته باعث می شود تا مصرف کننده به راحتی این گالن را جابه جا و حمل و نقل کند. علاوه بر این زائده هایی که در هر چهار گوشه این گالن وجود امده اند باعث می شود تا بتوان تعداد 4-5 عدد از این گالن هارا بدون لرزش و لغزش بر روی یکدیگر قرار داد. این گالن با این مشخصه با عنوان گالن 4 لیتری دکمه دار شناخته می شود و جز یکی از پر مصرف ترین گالن های 4 لیتری به حساب می آید.

 

 

 

قیمت گالن 4 لیتری کتابی پلی اتیلن با رنگبندی 


گالن 4 لیتری دکمه دار کتابی به همراه درب به فروش می رسد. دربی که بر روی این گالن بسته می شود از نوع پلمپ دار است و درون آن نیز از فوم استفاده شده است. در واقع وجود فوم درون درب باعث می شود گالن کاملا آب بند شود و احتمال نشتی سیالات موجود در بطری به صفر می رسد. بنابراین مشتریان می تواند با اطمینان خاطر و بدون نگرانی از این گالن استفاده کند. مواد اولیه ای که کارخانه تیک پلاست برای تولید این گالن استفاده می کند ، 100% نو است و هیچ گونه مواد ناخالصی درون آن وجود ندارد ، بنابراین این بطری ها به لحاظ بهداشتی کاملا قابل اطمینان هستند و با استاندارد های بهداشتی و غذایی سازگار هستند. نو بودن مواد اولیه در تولید ظروف پلاستیکی و تعیین کیفیت آن بسیار بسیار مهم و حائز اهمیت است. به گونه ای که استفاده از مواد دسته دوم پلاستیک یا گرانول می تواند کیفیت ظروف پلاستیکی را به شدت افت دهد ، به همین دلیل اکیدا پیشنهاد می شود برای خرید ظروف پلاستیکی به این نکته بسیار دقت داشته باشید و از نو بود موادی که در تولید ظروف استفاده شده است ، مطمئن شوید.

 

 

 

 

تولید کننده انواع گالن 4 لیتری دکمه دار پلاستیکی درجه 1

 

گالن 4 لیتری پلاستیکی از جنس پلی اتیلن است و وزن بالایی از مواد برای تولید آن به کار برده می شود ، به همین دلیل جداره این ظرف نسبتا ضخیم می باشد و در برابر فشار و ضربه از مقاومت بالایی بهره مند می باشد ، این گالن همچنین در تست های ضربه و فشار موفق بوده است و به راحتی دچار ترک و شکستگی نمی شود. پلی اتیلن ماده ای است که مقاومت شیمیایی بالایی دارد و در برابر مواد خورنده دچار خوردگی نمی شود. بنابراین این گالن برای نگه داری انواع کود و سموم کشاورزی و مواد شیمیایی مختلف بسیار مناسب می باشد و می تواند این مواد را تا مدت طولانی بدون اینکه دچارخوردگی شود ، نگه داری کند.

 

 

 

فروش عمده بطری چهار لیتری پلاستیکی

 

گالن 4 لیتری دکمه دار کتابی دارای دربی است که بر روی گالن بسته می شود ، بدون وجود آن استفاده از این گالن امکان پذیر نیست. این درب دارای پلمپ است و فومی که درون آن به کار برده شده است باعث می شود تا گالن کاملا آب بند شود و سیال موجود در آن به هیچ عنوان نشتی ندهد. کارخانه تیک پلاست طراح و تولید کننده عمده انواع گالن 4 لیتری کتابی است و این محصول را در طرح های متنوع تولید می کند. گالن 4 لیتری دکمه دار در رنگ های متنوع قابل سفارش است و مشتریان می توانند بنا به نیاز و نوع مصرف خود این گالن را در رنگ مورد نظر سفارش دهند. این کارخانه همچنین امکانی را فراهم کرده است که مشتریان می توانند در هر شهرستانی که هستند ، از طریق راه های ارتباطی مختلف سفارش خود را ثبت کنند و محصول را با کیفیت بسیار بالا و مدت زمان کوتاه دریافت کنند. با توجه به اینکه این کارخانه ، تمامی فعالیت خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه  انجام می دهد ، بنابراین قیمت بسیار مناسب تری برای روش محصول در نظر می گیرد. با خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده می توانید محصول را با قیمت مناسب تر خریداری کنید.

 

برای خرید گالن 4 لیتری در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

 

02191302629

09355131323

09010816161

 

tikplast.com.shop

 

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

 

Website:

Tikplast.com/shop

 

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

 

Channel:

T.me/Tikplast

 

:Call

09010816161

09355131323

 

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

 

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت

کد پستی : 3751313485

 

09010816161 ، 09355131323 = مسئول فروش

09021613823 ، 02191302629 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب: گالن 4 لیتری کتابی طرح دکمه دار پلاستیکی ارزان + درب
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد