اندکی دنیای بدون پلاستیک را تصور کنید. حتی تصور نبودن پلاستیک نیز ممکن نیست. پلاستیک در دنیا به یکی از ماده های بسیاری مهم و پر کاربرد تبدیل شده است. پلاستیک را می توانید همین الان در اطراف خود مشاهده کنید و نفوذ این ماده را در جای جای زندگی تمامی انسان های کره زمین درک کنید. شرکت تیک پلاست تولید کننده انواع ظروف پلاستیکی برای صنایع مختلف در طرح ها و رنگ های مختلف است. این شرکت ظروف صنایع آرایشی و بهداشتی زیادی را در سبد محصولات خود دارد از جمله  این محصولات می توان قوطی انواع کرم ها، انواع پت ها و اسپری ها و .... را اشاره کرد. محصولات تولید شده در تیک پلاست تماما دارای استاندارهای روز دنیا بوده و با استفاده از علم روز و دستگاه های پیشرفته به تولید می رسند. قوطی کرم طرح دلبان یکی از محصولات تولید شده در تیک پلاست است . جهت استعلام قیمت، مشاوره و یا خرید این محصول می توانید با شماره تماس مندرج در انتهای این مطلب تماس حاصل فرمایید. همچنین با دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما می توانید از آخرین تخفیف ها و خبر ها با خبر شوید.

 

 

 

 

قیمت قوطی کرم پلاستیکی طرح دلبان 120 میل صورتی

 

قوطی کرم طرح دلبان یکی از محصولات پر طرفدار کارخانه تیک پلاست می باشد. این محصول ساخته شده با متریال درجه یک است و قالب های دقیقی در ساخت آن به کار رفته است. قوطی کرم طرح دلبان دو تیکه است و قسمت بالایی با چرخش به راحتی باز و بسته می شود و کاملا کیپ می شود. در دور قسمت پایینی این قوطی نوار پلاستیکی قرار داد شده که به آب بند شدن و همچنین زیبایی این محصول کمک بیشتری می کند. سطح این ظرف از فضای مناسبی برای تبلیغات و توضیحات محصول است و در قسمت فوقانی و همچنین کناره های ظرف به اندازه کافی این فضا را برای شما در اختیار قرار می دهند. البته بعضی از تولید کنندگان قسمت زیرین این قوطی را هم برای توضیحات و تبلیغات محصول استفاده می کنند.  متریال به کار گرفته شده در ساخت این محصول درجه یک است و ضخامت مناسبی دارد و این باعث استحکام مناسب محصول گردیده است. رنگ به کار گرفته شده در این محصول می تواند متنوع باشد و ظاهر محصول کاملا با رنگ یکدست و بدون ناخالصی است. جهت خرید این محصول و مشاوره با شماره تماس انتهای این مطلب تماس حاصل فرمایید.

 

فروش عمده ظرف کرم پلاستیکی دلبان + رنگبندی

 

بازار فروش محصولات پلاستیکی بسیار گسترده است. به همین جهت از تنوع قیمتی بسیار بالایی نیز برخوردار است. از طرفی هم نوسان قیمت ها و هزینه های تولید باعث شده قیمت محصولات پلاستیکی نیز لحظه ای تغییر کند. جهت استعلام قیمت محصولات تیک پلاست و همچنین مشاوره و خرید می توانید با واحد فروش شرکت تیک پلاست تماس حاصل نمایید. امکان اعمال تخفیف و شرایط فروش ویژه برای مشتریان خاص ما فراهم است. تمامی محصولات تیک پلاست دارای ضمانت می باشند و در صورت وجود محصول معیوب تیک پلاست اقدام به تعویض با نمونه های سالم خواهد کرد. هدف تیک پلاست آسان تر و هموار تر کردن مسیر تولید برای تمامی صنعتگران همکار است و امید است تیک پلاست قدم های هر چند کوچکی در جهت چرخش جرخ بزرگ اقتصاد کشور برداشته باشد. از جمله محصولات پر فروش شرکت تیک پلاست می توان به ظرف کرم پلاستیکی طرح دلبان اشاره کرد. این ظرف با توجه به حجم مناسب، کیفیت بالا، ظاهر زیبا، و استفاده آسان برای مصرف کنندگان نهایی می تواند بهترین گزینه برای ظرف محصولات آرایشی نظیر کرم؛ واکس مو و ... باشد. ظرف کرم پلاستیکی قابل تولید در تیراژ های مختلف است و قابل ارسال به تمامی نقاط کشور را دارد.

 

خرید اینترنتی قوطی کرم 120 میل پلاستیکی تک جداره طرح دلبان

 

تیک پلاست تولید کننده انواع قوطی های تک جداره و دو جداره در اندازه های مختلف می باشد. از این قوطی ها می توان برای محصولات گوناگونی نظیر انواع کرم ها ماسک مو ها ژل ها و .. استفاده کرد. این کارخانه همچنین توانایی تولید محصولات اختصاصی برای تولید کنندگانی که می خواهند کاملا اختصاصی فعالیت کنند را دارد. فرآیند طراحی قالب اختصاصی زمان بر بوده و هزینه نسبتا بالایی را دارد. اما این هزینه تنها یک بار انجام می شود و نتیجه هم بسیار سود آور و برای اعتبار برند شخصی بسیار مناسب است. این روز ها با توجه به افزایش محدودیت های اجتماعی و افزایش راندمان کسب و کار ها فروش های اینترنتی بسیار فراگیر شده اند. تیک پلاست هم اقدام به فروش محصولات خود از طریق اینترنت برای کسب بیشتر رضایت مشتریان کرده است. البته امکان فروش حضوری نیز وجود دارد. مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را از طریق وبسایت و شبکه های اجتماعی مشاهده کنند و برای استعلام قیمت، ثبت سفارش، مشاوره بیشتر و درخواست ارسال نمونه با مدیر فروش تیک پلاست تماس حاصل نمایند. تمامی فرآیند خرید ارسال  پشتیبانی سفارش ها به صورت غیر حضوری انجام می شوند.  تیک پلاست سفارش های شما را در اسرع وقت آماده و به هر نقطه ای از ایران ارسال می کند. برای شروع با شماره هایی که در پایین همین مطلب درج شده است تماس حاصل نمایید.

 

 

برای خرید قوطی کرم 120 ml  طرح دلبان در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

 

09355131323

09010816161

tikplast.com/shop

 

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

 

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

 

Channel:

T.me/Tikplast

 

:Call

09355131323

 

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

 

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت

کد پستی : 3751313485

 

09010816161 ، 09355131323 = مسئول فروش

 09021613823 ، 02191302629 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب: تولید و فروش انواع پوکه و قوطی کرم 120 میل طرح دلبان با رنگبندی + درب 
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد