کارخانه تیک پلاست از تولید کنندگان پیشرو و فعال در صنعت بزرگ پلاستیک است و با استفاده از چندین دستگاه مختلف و بیش از 100 نوع قالب انواع گوناگونی از ظروف پلاستیکی را طراحی و تولید می کند. این کارخانه برای تولید تمامی ظروف پلاستیکی از مواد 100% نو و مرغوب استفاده می کند ، به همین دلیل کیفیت محصولات برند تیک پلاست بسیار بالا است و مشتریان محترم می توانند با اطمینان خاطر به لحاظ کیفیت و کارایی از این ظروف استفاده کنند. ظروف پلاستیکی در صنعت بسته بندی نقش پررنگی دارند و صنایع مختلف مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی و شوینده و ... برای بسته بندی محصولات خود از این ظروف استفاده می کنند. تنوع محصولات تیک پلاست به قدری بالا است که صنایع مختلف می توانند از ظرف مورد نیاز به جهت نگه داری و بسته بندی محصولات استفاده کنند.

 

بطری شامپو

 

 

قیمت قوطی شامپو 300 سی سی استوانه ای + درب

شامپو یکی از محصولات آرایشی بهداشتی به حساب می آید و جز یکی از پر مصرف ترین محصولاتی است که عموم مردم از آن استفاده می کنند. در این صنعت استفاده از ظروف پلاستیکی درجه 1 و با کیفیت همراه با داشتن ظاهری زیبا و شکیل بسیار مهم است. زیرا بسته بندی زیبا و شکیل می تواند توجه مصرف کننده را جلب کند و محصول فروش بیشتری داشته باشد ، علاوه بر این در صورتی که قوطی شامپو از کیفیت کافی بهره مند نباشد ، حتی می تواند موجب افت کیفیت شامپو موجود در ظرف شود. بنابراین اکیدا توصیه می شود برای خرید بطری شامپو باید بسیار به این نکته توجه داشته باشید که محصول مورد نظر از مواد مرغوب و 100% نو تولید شده باشد تا بتواند در بهترین شرایط و با بهترین کیفیت محصول را نگه داری کند. پلی اتیلن ماده اولیه اصلی تشکیل دهنده برای تولید این بطری است ، پلی اتیلن پلاستیکی بسیار مقاوم و سبک است و در برابر ضربات فیزیکی و مواد شیمیایی خورنده و اسیدی از مقاومت بالایی بهره مند می باشد.

 

قوطی شامپو

 

فروش عمده ظرف شامپو درب دار پلاستیکی

 

بطری و ظروف شامپو 300 ، 250 ، 350  سی سی پت استوانه ای یکی از بهترین نمونه های ظرف شامپو است که ظاهر بسیار زیبایی دارد و با درج یک برچسب یا لوگو زیبا می توان ظاهر بسیار بهتری برای این بطری به وجود آورد. این بطری علاوه بر ظاهر بدون ایراد کیفیت بسیار بالایی نیز دارد و برای تولید آن از مواد پلی اتیلن 100% نو و مرغوب استفاده شده است. بنابراین مصرف کننده می تواند با اطمینان خاطر محصول خود را در این بطری نگه داری کند. این بطری ظاهر استانداردی دارد و برای نگه داری شامپو موی سر ، شامپو بدن و انواع کرم و لوسیون بدن و .... استفاده کرد. بنابراین محدودیتی برای استفاده از این بطری وجود ندارد و می توان در موارد مصرفی متعددی از این بطری استفاده کرد. برای تولید بطری 300 میلی لیتر شامپو از دستگاهی به نام دستگاه پلاستیک بادی استفاده می شود ، این دستگاه ضمن اینکه سرعت بالایی در تولید محصولات مختلف دارد ، بلکه بسیار با دقت است و محصولات متنوع را بدون هیچ گونه عیب و ایراد تولید می کند. این دستگاه ساز و کار خاصی دارد و فرآیند تولید آن کمی پیچیده است ، بدین نحو که ابتدا ماد خام اولیه درون دستگاه ریخته می شود و سپس تحت تاثیر دمای بسیار بالا قرار می گیرد و پس از اینک ذوب شود توسط هوای دمیده شده ، شکل قالب را به خود می گیرد و پس از اینکه سرد شود از دستگاه خارج می شود. این فرآیند بسیار دقیق انجام می شود و به همین دلیل محصولی که از دستگاه خارج می شود دارای عیب و نقص نمی باشد.

 

بطری و قوطی شامپو 350 میل

 

بطری پت و پلی اتیلن شامپو 300 سی سی

بطری شامپو 300 میل همچنین مجهز به درب می باشد ، دربی که بر روی این بطری بسته می شود ، منحصر به فرد این بطری است و از نوع فیلیپ تاپ می باشد . درب های فیلیپ تاپ نوع پر مصرف و پرکاربردی از درب های بطری هستند و به راحتی باز و بسته می شوند . درب فیلیپ تاپی که بر روی این بطری شامپو بسته می شود ، ضمن اینکه به مصرف کننده این امکان را می دهد تا حجم مناسبی از شامپو خارج شود ، بلکه ظاهر زیبایی نیز دارد و تنها مختص به این بطری طراحی و تولید شده است. البته دقت داشته باشید نوع ماده و فرآیند تولید درب بطری شامپو با خود بطری شامپو کاملا متفاوت است .برای تولید این درب از دستگاه تزریق پلاستیک استفاده می شود و نوع ماده آن از پلی پروپیلن می باشد. کارخانه تیک پلاست امکان ارسال انواع محصولات را به سراسر کشور فراهم کرده است ، بنابراین مشتریان محترم می توانند از طریق راه های ارتباطی مختلف محصولات تیک پلاست را مشاهده کننده و سپس سفارشات خود را ثبت کنند. با ثبت سفارشات محصول مورد نظر در بازه زمانی کوتاه و کیفیت بسیار بالا به دست مصرف کننده می رسد.علاوه بر این مشتریانی که تعداد بالایی از محصولات را سفارش دهند از تخفیفات ویژه ای نیز بهره مند می شوند.

برای خرید بطری شامپو 300 سی سی در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

 

02191302629

09355131323

09010816161

 

tikplast.com.shop

 

 

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

 

Website:

Tikplast.com/shop

 

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

 

Channel:

T.me/Tikplast

 

:Call

09010816161

09355131323

 

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

 

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت

کد پستی : 3751313485

 

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب: تولید کننده بطری ( قوطی ) شامپو 300 سی سی پلاستیکی + درب
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد