شرکت تیک پلاست تولید کننده انواع ظروف و درب های پلاستیکی برای مصارف گوناگون می باشد. این شرکت واقع در غرب تهران ظرفیت تولید بالای محصولات پلاستیکی در طرح ها و اندازه های مختلف را دارد. درب های گالن 10 و 20 لیتری موجود در این شرکت در انواع فوم دار و استاپر دار و پلمپ دار برای انواع مصارف صنعتی به تولید می رسند. با توجه به اهمیت بالای برخی از مواد صنعتی لازم است که گالن های استاندارد و با دوام با درب های محکم در صنایع تولیدی استفاده شوند تا از زیان جلوگیری کنند و در طولانی مدت هم قابل استفاده باشند. شرکت تیک پلاست آماده ی تولید و ارسال سفارش های درب گالن های 10 و 20 لیتری در تیراژ بالا و با کیفیت تضمین شده را دارددرب های تولید شده در این کارخانه از ماده ی پلی اتیلن و به روش تزریقی تولید می شود و فوم به کار رفته در درب های فوم دار و استپاردار از بهترین فوم های موجود در صنعت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش درب گالن 10 یا 20 لیتری در مدل های مختلف پلمپ، فوم و استاپردار با شماره تماس مندرج در پایین این مطلب تماس حاصل فرمایید.

 

درب گالن 4 و 20 و  10 لیتری

 

فروش درب پلاستیکی گالن 10 و 20 لیتری

 

نگهداری مواد مایع در صنعت تولید یا مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است. مواد به کار رفته در تولید گالن ها و روش تولید آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. فروش گالن های با کیفیت در تیک پلاست در اندازه ها و رنگ های مختلف توسط تیک پلاست  باعث رضایت خاطر تولید کنندگان و صنعتگران ایرانی شده است. این درب ها تحت آزمایش های گوناگون قرار گرفته اند و با دوام بالایی که دارند در محیط های سخت و مقابل ضربه به خوبی مقاومت نشان می دهند. پلمپ درب های پلمپ دار تولیدی در شرکت تیک پلاست به اندازه ی کافی محکم هستند و پلمپ آن ها به راحتی جدا نمی شود و این باعث می شود اطمینان مشتری از محصولی که در دست دارد بیشتر شود. سفارش درب های گالن ها می تواند طبق سلیقه ی مشتری در رنگ های مختلف باشد. با توجه به نوسان قیمت ها برای اطلاع از قیمت درب گالن های 10 و 20 لیتری ساده، پلمپ دار، فوم دار و استاپر و همچنین شرایط خرید این محصول می توانید با شماره تماس مسئول فروش واقع در ذیل همین مطلب تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش ما آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز را دارند.

 

 درب-گالن-20-لیتری فو دار

 

واشر فوم درب گالن 10 لیتری با کیفیت

 

مایعات با توجه ماهیتی که دارند می توانند از هر درز و شکافی عبور کنند. بنابراین آب بندی بسته بندی محصولاتی که مایع هستند ار اهمیت زیادی برخوردار است. محصولات مایع از زمان تولید تا زمان حمل و نقل و در نهایت در حین مصرف باید در شرایط مناسبی باشند تا محتویات داخل ظرف به بیرون ریخته نشود. در اینجا اهمیت استحکام ظرف و همچنین ویژگی های درب باید باعث این مهم شود تا از بروز خسارت و کثیفی جلوگیری به عمل آید. درب های گالن فوم دار و استاپردار موجود در شرکت تیک پلاست از ویژگی های عالی برای جلوگیری از نشت مایعات برخوردار است و با خیال راحت می توان مایعات را گالن نگهداری کرد. طول عمر این فومها در کنار استحکام بالای درب های گالن تولید شده درشرکت تیک پلاست باعث راندمان طولانی مدت این گالن ها شده است. همچنین فوم به کار رفته در درب گال ها باعث جلوگیری از بخار شدن مواد فرارّی مانند الکل می شود. بنابرین اهمیت استفاده از این درب های فوم دار برای مصارف تولیدی و صنعتی بیش از پیش مشخص می شود. جهت استعلام قیمت و دریافت لیست محصولات و مشاوره ی خرید محصولات متنوع شرکت تیک پلاست می توانید با شماره تماس موجود در ذیل مطلب تماس حاصل نمایید.

 

 درب گالن بیست لیتری فوم دار

قیمت عمده و فروش درب گالن های 10 و بیست لیتری

 

شرکت تیک پلاست واقع در استان البرز تولید کننده ی انواع ظروف پلاستیکی پت ها و درب های پلاستیکی می باشد. رسالت این شرکت حمایت از تولید و تولید کنندگان ایرانی است و این شرکت سعی دارد رضایت مشتریان خود را با ارائه ی محصولات مناسب جلب نماید. قیمت این محصول در عین با کیفیت بودن در مقرون به صرفه ترین حالت ممکن برای تولید کنندگان گرامی تولید و ارسال می باشد. تمامی محصولات تیک پلاست دارای ضمانت است و در صورت معیوب بودن محصول تیک پلاست اقدام به تعویض محصول خواهد کرد. استعلام قیمت و دریافت لیست محصولات از طریق واحد فروش شرکت تیک پلاست که شماره  آن در پایین همین مطلب درج شده امکان پذیر می باشد . همچنین می توانید آدرس ما را در شبکه های اجتماعی مشاهده نمایید و محصولات متنوع تیک پلاست را با دنبال کردن درشبکه های اجتماعی که راحت تر در دسترس هستند هم مشاهده کنید.

برای خرید درب گالن های 10 و 20 لیتری در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

09010816161

09355131323

tikplast.com/shop

 

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

 

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

 

Channel:

T.me/Tikplast

 

:Call

09010816161

09355131323

 

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت - خ 16 متری بوستان - خ رز پ, 43

کد پستی : 3751313485

09010816161 ، 09355131323 = مسئول فروش

09021613823 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب:درب گالن 10 و 20 لیتری صنعتی پلاستیکی با رنگبندی + فوم دار و استاپر و پلمپ
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد