کارخانه تیک پلاست تولید کننده انواع ظروف و درب گالن 3 ، 4 ، 10 و 20 لیتری پلاستیکی در تهران است. این شرکت با متریال درجه یک و دستگاه های تمام اتوماتیک و بروز صنعتی توانایی تولید بالای محصولات پلاستیکی برای صنعت های مواد غذایی ، دارویی ، شیمیایی و .. را دارد. تمامی محصولات تیک پلاست طبق آخرین استاندارد های روز دنیا تولید می شود و دارای تاییدیه های مورد نیاز برای استفاده تولید کنندگان برای محصولاتشان می باشد. همچنین تیک پلاست تمامی محصولات خود را ضمانت می کند و در صورت اشکال و معیوب بودن محصول تولیدی اقدام به جبران خواهد کرد. صنعت پلاستیک در دنیا روز به روز در حال گسترده شدن است و تیک پلاست همپای دنیا در این مسیر حرکت می کند و محصولات با کیفیت در سطح بین الملی را در ایران عزیز تولید می کند و در چرخاندن چرخ عظیم اقتصاد کشور پهناور ایران سهم کوچکی دارد. جهت ارتباط با کارشناس فروش و مشاوره درباره ی محصولات و دریافت لیست قیمت و یا درخواست ارسال نمومنه می توانید با شماره تماس های مندرج در انتهای این مقاله تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما برای پاسخگویی و ثبت سفارشات شما در خدمت مشتریان گرامی هستند.

 

درب گالن 32 میلی متری

 

 

فروش درب گالن چهار لیتری دهانه 32 میلی متر با قیمت مناسب

 

تیک پلاست یکی از بزرگترین تولید کننده های صنعت پلاستیک در کشور با محصولات گوناگون و متنوع برای تامین ملزومات پلاستیکی صنعت گران ایرانی آماده است. درب دهانه 32 میلی متری تولید شده در شرکت تیک پلاست دارای فوم است و برای جلوگیری از نشت محتویات داخل محصول کاربرد مهمی دارد. داشتن فوم باعث می شود محصول در حین حمل و همچنین مصرف در شرایط بهتری باشد. همچنین فوم باعث می شود مواد فرار مانند الکل به خوبی در قوطی محفوظ بمانند و به مرور زمان کم نشوند. این محصول ساخته شده از پلی اتیلن و به صورت تزریقی ساخته می شود. دستگاه های تزریقی شرکت تیک پلاست از پیشرفه ترین دستگاه های موجود در بازار است و توانایی تولید تعداد بالایی از ظروف تزریقی را در رنگ های مختلف دارد. فروش این محصول در تیک پلاست در هر تیراژی امکان پذیر است و تولید کنندگان عزیز می توانند تعداد و رنگ دلخواه درب دهانه 32 میلی متری را سفارش دهند. فرقی نمی کند در کدام نقطه  ایران باشید. تیک پلاست آماده ی همکاری با تمام ایران عزیز است و محصولات خود را به تمام نقاط کشور ارسال می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت می توانید با شماره تماس های کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. همچنین آدرس شبکه های اجتماعی ما را هم می توانید در انتهای این مطلب مشاهده فرمایید و ما را دنبال کنید.

 

درب چهار لیتری فوم دار

 

 

قیمت درب بطری دهانه 32mm با قفل کودک و پلمپ

 

درب دهانه 32 میلی لیتری قابل استفاده برای هر ظرفی که دهانه ی 32 میلی متری دارد قابل استفاده است. مزیت ویژه این محصول قفل کودک دار بودن آن است. بنابراین می توان از آن برای ظروف مواد سمی و مواد شوینده ی خطرناک مانند وایتکس استفاده کرد. این ویژگی در نهایت باعث افزایش رضایت مشتری و افزایش فروش محصول خواهد شد. این درب از مواد نو و درجه یک ساخته شده و استحکام قابل قبولی دارد. در آزمایش های گوناگون استحکام و آب بندی در استفاده ی طولانی و دفعات زیاد تست شده تا محصول با کیفیت تولید و به دست مصرف کنندگان عزیز برسد. قیمت این محصول با کیفیت بسیار بالا در کمترین مقدار ممکن است. تیک پلاست با حذف  واسطه ها و فروش مستقیم در سدد است هزینه ی نهایی تولید کالاهایشان را کمتر کند و باعث افزایش رضایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان نهایی محصولات تولیدی شود. با توجه به نوسان قیمت ها و و تنوع بالای محصولات برای دریافت لیست محصولات و قیمت ها می توانید با شماره تماس های موجود در انتهای این مطلب تماس حاصل نمایید و سفارش خود  را ثبت نمایید و یا از مشاوره ی کارشناسان فروش ما بهره مند شوید.

 

درب گالن 32 میلی متری

 

تولید درب گالن دهانه 32 mm فوم دار در تهران و کرج

 

کارخانه ی بزرگ تیک پلاست تولید کننده ی انواع درب های گوناگون و  قوطی، بطری و پت های مختلف است. درب های دهانه 32 mm قابل تولید در رنگ های مختلف طبق نیاز مشتری می تواند باشد و در صورت درخواست بدون فوم هم می توان آن ها را تولید کرد. درب های 32 میلی متری بیشتر در صنایع شیمیایی و بهداشتی کاربرد دارند. زیرا این درب ها دارای قفل کودک است و به راحتی آن ها را نمی توان از ظرف باز کرد. این درب در محیط های کارگاهی هم نیز از دوام بالایی برخوردار است و می توان علاوه بر مصارف خانگی در صنعت نیز از این درب ها استفاده کرد. کارخانه ی تولید این درب ها  واقع در کرج و تهران است و تولید کنندگان گرامی می توانند برای سفارش به صورت حضوری یا غیر حضوری در ابتدا با تماس با کارشناسان فروش ما اقدام کنند و مشاوره ی مورد نیاز را دریافت نمایند.  برای خرید درب دهانه 32 میلی لیتر در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

 

09355131323

09010816161

tikplast.com/shop

 

 

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

 

Website:

Tikplast.com/shop

 

 

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

 

 

Channel:

T.me/Tikplast

 

 

:Call

09355131323

 

 

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

 

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت

 

09010816161 ، 09355131323 = مسئول فروش

09021613823 ، 02191302629 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب: تولید کننده درب گالن 4 لیتری دهانه 32mm پلاستیکی با رنگبندی + قفل کودک و فوم دار
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد