صنایع پلاستیکی در دنیا امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است و بیشتر بسته بندی محصولات تولید شده در جهان و بسیاری از ابزار ها و قطعات موجود در صنایع مختلف در جنس پلاستیک است. پلاستیک با توجه به ارزان بودن، سبک بودن، مقاوم در مقابل رطوبت و قابل تبدیل به هر شکلی که تصور می شود به وفور استفاده می شود. پلاستیک یک ماده ی مصنوعی است که به طور طبیعی در طبیعت یافت نمی شود و از مواد پایه ی نفتی ساخته می شود. نفت خام طی فرآیند های گوناگون تبدیل به تکه های کوچک پلاستیک می شود و این  تکه ها با ریخته شدن در قالب های مختلف و اعمال حرارت به شکل های مختلف در می آیند. شرکت تیک پلاست یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات پلاستیکی در ایران انواع بطری ها و درب های مختلف را در بالا ترین کیفیت ممکن تولید و روانه ی بازار می کند. این شرکت سابقه ی همکاری با شرکت های گوناگون و مطرحی را داشته و تا کنون توانسته رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند. جهت مشاوره در مورد محصولات و دریافت لیست قیمت و یا درخواست ارسال نمونه ی محصولات با شماره تماس کارشناسان فروش موجود در انتهای مطلب تماس حاصل فرمایید.

 

 

بطری 3 لیتری پریل

 

قیمت گالن سه لیتری با درب فوم دار درجه یک

 

شرکت تیک پلاست در سبد محصولات خود انواع درب ها و گالن ها و بطری های مختلف را دارد. یکی از این محصولات گالن 3 لیتری طرح پریل است. درب این محصول فوم دارد و باعث می شود مایع موجود در بطری به طور کامل در گالن محفوظ بماند. ازاین گالن می توان برای مواد غذایی مانند روغن نیز با تغییر رنگ گالن به رنگ زرد استفاده کرد. گالن سه لیتری طرح پریل می تواند در رنگ های مختلف تولید شود و مشتری می تواند طبق نیاز محصول مورد نظر خود را در هر تیراژی سفارش دهد.

درون گالن طرح پریل همچنین می توان مواد شوینده ی دیگری مانند مایع دستشویی، شامپو فرش و… را هم ریخت. بنابراین اگر شما تولید کننده ی چند محصول مختلف هستید می توانید تنها با همین طرح و تغییر رنگ گالن و درب گالن محصولات خود را به دست مشتری برسانید. قیمت این محصول در عین حال که کیفیت بالایی دارد در حد پایینی قرار دارد. از آنجایی که تیک پلاست خود فروشنده ی محصولات تولیدی خویش است و واسطه ها حذف شده اند قیمت تمام محصولات در حد پایینی قرار دارند و برای تولید کنندگان مقرون به صرفه است. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

سفارش خرید قوطی مایع دستشویی 3 لیتری

 

 

شرکت تیک پلاست تولید کننده ی انواع قوطی و گالن برای مواد مختلف صنعتی از جمله مواد شوینده؛ آماده است ظروف مورد نیاز تولید کنندگان را تامین کند. این شرکت با داشتن تجربه و سابقه ی طولانی و شناخت نیاز تولید کنندگان پیشگام در تولید ملزومات تولید کنندگان و صنعتگران گرامی است. محصولات تولید شده در این شرکت تماما دارای استاندارد های لازم می باشند.  تولید کنندگان با خیال راحت می توانند محصولات خود را به دست مصرف کنندگان برسانند. محصولات سفارش داده شده در اسرع وقت و به صورت شبانه روزی تولید و به دست تولید کنندگان گرامی خواهد رسید. تمامی محصولات با مواد درجه یک و غیر بازیافتی تولید می شوند و در صورت معیوب بودن مرجوع و با محصول سالم جایگزین خواهد شد. همچنین شرکت تیک پلاست موظف است طبق تعهدات خویش و در بازه ی زمانی مقرر محصول را به دست تولید کننده ی گرامی برساند. گالن سه لیتری  مایع دستشویی طرح پریل با توجه به ظاهر زیبا و با کیفیتی که دارد یکی از پر فروش ترین محصولات تیک پلاست است. جهت سفارش می توانید با مراجعه ی حضوری به شرکت و یا به صورت غیر حضوری اقدام کنید. برای شروع با شماره تماس مدیر فروش شرکت تیک پلاست که در انتهای این مطلب درج شده تماس حاصل نمایید.

 

بطری 3 لیتری پریل پلاستیکی

 

 

فروش و قیمت عمده ی گالن مایع ظرفشویی طرح پریل

 

گالن سه لیتری با درب فوم دار یکی از مناسب ترین محصولات برای تولید کنندگانی است که می خواهند محصول تولیدی خویش را در حجم زیاد به دست مصرف کنندگان برساند. دستگیره ی این محصول باعث حمل آسان کالا می شود و این حجم ( سه لیتر ) وزن زیادی برای حمل نیست و مصرف کننده می تواند با خستگی کمتر محصول خریداری شده را حمل کند.همچنین با توجه به حجم نسبا کم این محصول می توان آن را در هر گوشه از آشپزخانه جای داد. این گالن از فضای مناسبی برای زدن لیبل برخوردار است و با توجه به ظاهر جذابی که خود گالن دارد می توان با طراحی لیبل های زیبا به افزایش فروش محصولات تولیدی کمک کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فروش ما و یا درخواست ارسال نمونه می توانید با شماره تماس مندرج در انتهای این مقاله تماس حاصل نمایید.

 

برای خرید گالن سه لیتری مایع ظرفشویی طرح پریل در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

 

09355131323

09010816161

tikplast.com.shop

 

 

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

 

Website:

Tikplast.com/shop

 

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

 

Channel:

T.me/Tikplast

 

:Call

09010816161

09355131323

 

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

 

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت

کد پستی : 3751313485

 

09010816161 ، 09355131323 = مسئول فروش

09021613823 ، 02191302629 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب:تولید گالن و بطری 3 لیتری پلاستیکی پلی اتیلن طرح پریل با رنگبندی + درب فوم دار
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد