کارخانه تیک صنعت پلاست طراح از بزرگترین تولید کنندگان مصنوعات پلاستیکی است و با استفاده از به روز ترین متد های روز دنیا انواع گوناگونی از ظروف پلاستیکی را طراحی و تولید می کند. این کارخانه با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و مداوم در این عرصه توانسته است تنوع بسیار زیادی را در محصولات خود ایجاد کند ، به گونه ای که صنایع مختلف مواد غذایی ، مواد شوینده ، آرایشی بهداشتی و شیمیایی و ...می توانند از این ظروف برای نگه داری و بسته بندی محصولات استفاده کنند. امروزه با رواج و گسترش مصرف ظروف پلاستیکی در صنعت بسته بندی ، تولید کنندگان بسیاری پا به این عرصه گذاشته اند و ظروف پلاستیکی را تولید می کنند. دقت داشته باشید آنچه که در تعیین کیفیت ظروف پلاستیکی مهم است ، جنس و نوع ماده اولیه ای است که در تولید ظرف به کار برده شده است. برخی از تولید کنندگان سودجو در این صنعت برای بهره وری از سود بیشتر و یا فروش محصول با قیمت رقابتی بین همکاران و قیمت ارزان تر ، از مواد درجه دوم یا اصطلاحا گرانول برای تولید ظروف استفاده می کنند. به همین دلیل باید به این نکته بسیار توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و مرغوب ترین محصول را خریداری کنید.

 

درب فیلیپ تاپ شامپو

 

 

درب فیلیپ تاپ شامپو دهانه 20 ، 24 ، 28 و 38

 

کارخانه تیک پلاست تولید کننده انواع بطری پت و پلی اتیلن و انواع درب بطری است. درب ها بخش بسیار مهمی از ظروف پلاستیکی هستند که بدون وجود آنها استفاده از بطری های پلاستیکی ممکن نمی باشد. درب فیلیپ تاپ شامپویی از سری درب های بسیار کاربردی و مصرفی است که می توان از آن برای انواع بطری شامپو موی سر ، بطری شامپو بدن و ... استفاده کرد. این درب ظاهر شکیل و استانداردی دارد و می توان از آن بر روی انواع بطری های پلی اتیلن استفاده کرد. ظاهر این درب به گونه ای است که می توان در موارد مصرفی مختلفی از آن استفاده کرد.

 

درب فیلیپ تاپ دهانه 24 28 38

 

 

خرید درب فیلیپ تاپ شامپو با رنگبندی دلخواه

 

برای تولید درب فیلیپ تاپ شامپو از دستگاهی با عنوان دستگاه تزریق پلاستیک استفاده می کنند. این دستگاه جز پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های تولید ظروف پلاستیکی است که دقت بسیار بالایی در تولید ظروف دارد. منظور از دقت بالا این است که فرآیند و ساز و کار این دستگاه ها به قدری دقیق است که محصول تولید شده از آن هیچ گونه نقصی ندارد و پس از خروج از دستگاه آماده مصرف می باشد. البته با این حال در کارخانه تیک پلاست اپراتور دستگاه ، تمامی محصولات را به لحاظ سلامت و کیفیت چک می کند و در صورت وجود هرگونه ایراد آن را رفع می کند. این دستگاه همچنین سرعت بالایی نیز دارد و در بازه زمانی کوتاه می توان تعداد بالایی از این درب هارا تولید کرد. بنابراین در صورت سفارش مشتریان در تعداد بالا ، سفارشات آنها در مدت زمان کوتاه تولید و ارسال می شود. برای تولید درب فیلیپ تاپ شامپو از ماده پلاستیکی به نام پلی پروپیلن استفاده می کنند. این ماده جز پر مصرف ترین پلاستیک ها است و به دلیل ویژگی های خاصی که دارد به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد. درب فیلیپ تاپ شامپو که با استفاده از این ماده تولید می شود ، ضمن ظاهر زیبا و یکنواخت ، کیفیت بالایی دارد و می توان تا مدت طولانی از آن استفاده کرد. این درب در اثر باز و بسته شدن های متوالی دچار خرابی و ساییدگی نمی شود و می توان تا مدت طولانی از آن استفاده کرد.

 

درب فیلیپ تاپ شامپو اردکی

 

قیمت درب فیلیپ تاپ کتابی درجه 1

 

درب فیلیپ تاپ شامپو با رنگبندی متنوعی امکان تولید دارد. مشتریان می توانند با توجه به نوع بطری و سلیقه خود رنگ مورد نظر را سفارش دهند. نوع رنگی که به مواد اولیه برای تولید این درب اضافه می شود ، از نوع فود گرید است و با استاندارد های غذایی و بهداشتی کاملا مطابقت دارد. بنابراین این محصول به لحاظ کیفی ، کاملا مورد تایید است و در راستای استفاده از آن هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. کارخانه تیک پلاست برای تولید محصولات خود از متریال درجه یک استفاده می کند ، به همین دلیل تمامی این محصولات مورد تایید سازمان بهداشت هستند و هیچ گونه اختلالی در کیفیت محصولات به وجود نمی آورد. این کارخانه همچنین تمامی فرآیند تولید محصول از تهیه مواد اولیه تا تولید و ساخت قالب و فروش محصول را به صورت مستقیم انجام می دهد و به همین دلیل محصولات را با قیمت بسیار مناسب تری به فروش می رساند. مشتریان محترم با خرید مستقیم از کارخانه می توانند محصولات را با قیمت مقرون به صرفه تری خرید کنند. برای خرید درب فیلیپ تاپ شامپو در هر استانی که هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی مختلف سفارشات خود را ثبت کنید و محصول مورد نظر را در رنگبندی دلخواه سفارش دهید ، این محصول با کیفیت بسیار بالا تولید می شود و در بازه زمانی کوتاه برای مصرف کننده و مشتریان ارسال می شود.

برای خرید درب فیلیپ تاپ شامپو در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

 

02191302629

09355131323

09010816161

 

tikplast.com.shop

 

 

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

 

Website:

Tikplast.com/shop

 

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

 

Channel:

T.me/Tikplast

 

:Call

09010816161

09355131323

 

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

 

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت

کد پستی : 3751313485

 

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب: خرید و قیمت درب فیلیپ تاپ شامپو درجه 1 با رنگبندی
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد