کارخانه تیک پلاست جز برترین تولید کنندگان در صنعت پلاستیک است که با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و مداوم توانسته است ، از جایگاه ویژه ای در این صنعت بهره مند شود. همان گونه که می دانید صنعت پلاستیک یکی از صنایع بسیار بزرگ است که توانسته است طی چندین سال اخیر ، به طور قابل توجهی پیشرفت کند و گسترش یابد. استفاده از ظروف پلاستیکی نیز بسیار پرتقاضا شده است و صنایع مختلف برای بسته بندی محصولات خود از ظروف پلاستیکی استفاده می کنند. ظروف پلاستیکی به لحاظ جنس و ساختار در انواع بسیار متنوعی تقسیم می شوند و بنا به نوع محصول می توان به راحتی ظرف مورد نظر را انتخاب کرد ، زیرا تنوع ظروف در صنعت پلاستیک بسیار بالا است. کارخانه تیک پلاست با بیش از صد نوع قالب مختلف ، ظروف پلاستیکی متنوعی را تولید می کند و صنایع مختلف غذایی ، شیمیایی ، آرایشی بهداشتی و شوینده و ...برای بسته بندی محصولات خود می توانند از این ظروف استفاده کنند. کارخانه تیک پلاست با تولید محصولات بسیار با کیفیت و جلب رضایت و اعتماد مشتریان ، توانسته است ظروف پلاستیکی مختلف را برای برند های شوینده معروف تولید کند.

 

 

 

بطری 1 لیتری سم

 

 

تولید کننده بطری سم یک لیتری پلی اتیلن

 

بطری 1 لیتری سم یکی از محصولات کاربردی است که برای بسته بندی محصولات مختلف در صنعت شیمیایی به کار برده می شود. این بطری ظرفیت نگه داری 1 لیتر از سیالات مختلف را دارد و به دلیل اینکه کیفیت بسیار بالایی دارد ، می تواند انواع مختلفی از مواد شیمیایی را درون آن نگه داری کرد. از بطری یک لیتری برای نگه داری انواع کود مایع و سموم کشاورزی و انواع اسید و باز ها استفاده می کنند ، این بطری مقاومت شیمیایی بالایی دارد و در برابر مواد خورنده دچار خوردگی نمی شود و تغیر شکل نمی دهد. این بطری به صورت استوانه ای طراحی شده است و ساختار استاندارد آن باعث شده تا بسیار مورد استفاده قرار بگیرد. امکان تولید این بطری با رنگبندی دلخواه مشتریان وجود دارد ، اما عموما این بطری به رنگ سفید تولید می شود.

 

 

بطری سم

 

 

 

قوطی پلاستیکی سم یک لیتری + درب

 

برای تولید قوطی پلاستیکی 1 لیتری سم از ماده ای به نام پلی اتیلن استفاده می کنند. پلی اتیلن یکی از مواد اولیه پلاستیک است که بسیار پر مصرف می باشد و در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد ، این ماده ویژگی های بسیاری دارد و به همین دلیل مصرف آن نیز روز به روز افزایش پیدا می کند. بطری 1 لیتری پلی اتیلن ، با وزن استانداری تولید می شود و به همین دلیل بطری در برابر ضربات و فشار ها مقاومت بالایی دارد و به آسانی دچار مشکلاتی از قبیل خورد شدگی و شکستگی نمی شود. علاوه بر این پلی اتیلن پایداری شیمیایی بسیار خوبی دارد و به همین دلیل بطری از دوام خوبی برخوردار می باشد. قوطی پلاستیکی سم با استفاده از دستگاهی به نام دستگاه پلاستیک بادی تولید می شود. در این دستگاه ها دقت و روند انجام کار بسیار پیشرفته و دقیق می باشد و در نهایت محصولی بسیار با کیفیت ، با ساختار مرتب ایجاد می شود. در این دستگاه ها فرآیند تولید بدین شکل است که ابتدا مواد خام اولیه تحت تاثیر دمایی بسیار بالا قرار می گیرند و به شکل مذاب در می آیند ، سپس درون ماده مذاب هوایی دمیده می شود و این ماده دقیقا شکل قالب را به خود می گیرد ، پس از آن محصول تولید شده سرد می شود و در آخر از دستگاه خارج می شود. اپراتور دستگاه های پلاستیک بادی در صورت وجود هر گونه عیب و نقص ، زائده های اطراف بطری را برش می دهد و در نهایت محصول با ساختاری بسیار مرتب و بدون نقص به دست مصرف کننده می رسد.

 

بطری سموم کشاورزی و کود مایع 1 لیتری پلاستیکی

 

بطری سم یک و 2.5 لیتری و 250 ، 500 سی سی دارای دربی می باشد که بر روی بطری به صورت پیچی نصب می شود ، نحوه باز و بسته کردن این درب برای مصرف کننده بسیار آسان می باشد و با سرعت بالایی انجام می شود ، علاوه بر این درب بطری 1 لیتری مجهز به پلمپ است و فومی که درون آن قرار گرفته است نیز به آب بند شدن هر چه بهتر این بطری بسیار کمک می کند. این درب بطری را کاملا آب بند و مایع بند می کند ، به گونه ای که امکان نشتی و ریز سیال از بطری به صفر می رسد و مصرف کننده می تواند به راحتی این بطری را حمل و نقل و از آن استفاده کند.

 

 

 

فروش قوطی سم پلاستیکی یک لیتری درجه 1

 

کارخانه تیک پلاست تولید کننده مستقیم انواع ظروف پلاستیکی است و از تهیه مواد اولیه تا ساخت قالب و فروش محصول را بدون حضور هیچ واسط ای انجام می دهد ، به همین دلیل قیمت نهایی محصولات این کارخانه بسیار مناسب تر است و مشتریان می توانند خریدی بسیار مقرون به صرفه تر به نسبت خرید از واسطه ها در صنعت پلاستیک داشته باشند. این کارخانه همچنین امکان ارسال بار به سراسر کشور را فراهم کرده است و مشتریان می توانند در هر استانی که هستند ، از طریق راه های ارتباطی مختلف سفارشات خود را ثبت کنند و محصول مورد نظر را با کیفیت بسیار بالا و در بازه زمانی کوتاه دریافت نمایند.

 

برای خرید بطری 1 لیتری سم در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

 

02191302629

09355131323

09010816161

 

tikplast.com.shop

 

 

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

 

Website:

Tikplast.com/shop

 

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

 

Channel:

T.me/Tikplast

 

:Call

09010816161

09355131323

 

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

 

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت

کد پستی : 3751313485

 

09010816161 ، 09355131323 = مسئول فروش

09021613823 ، 02191302629 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب: تولید کننده بطری سم 1 لیتری پلاستیکی مناسب کود مایع و سموم کشاورزی
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد