پلاستیک ها امروزه یکی به یکی از پر مصرف ترین مواد اولیه تولید ظروف مختلف تبدیل شده اند . در واقع پلاستیک در دسته ای از مواد مصنوعی و نیمه مصنوعی قرار می گیرد که از فرآیند پلیمریزاسیون تولید می شود . پلاستیک ها انواع بسیار مختلفی دارند و هر کدام از آنها با ایجاد تغییراتی در دانسیته دارای خواص منحصر به فردی می شوند .

صنعت تولید کننده ظروف پلاستیکی بسیار گسترش یافته است و تولید کنندگان مختلفی در این عرصه وجود دارد . به دلیل افزایش تقاضای ظروف پلاستیکی ، رقابت در این بازار زیاد است و عمدتا کیفیت و مرغوبیت محصول برای مشتریان و مصرف کنندگان در اولویت است . آنچه که در تولید یک ظرف پلاستیکی با کیفیت و بهداشتی مهم می باشد ، نوع ماده اولیه است . این موضوع بسیار حائز اهمیت است و بی توجهی به آن می تواند اختلاف زیادی در کیفیت کالا به وجود بیاورد .

 

ویژگی های گالن 10 و 20 لیتری پلاستیکی پلی اتیلن

 

گالن 10 و 20 لیتری از زیر مجموعه ای از پلاستیک ها به نام پلی اتیلن ساخته می شود . گالن 20 و 10 لیتری پلی اتیلن ویژگی های بسیاری دارد که باعث برتری آن نسبت انواع مشابه شده است . سبکی گالن صنعتی پلی اتیلن نسبت به موادی همانند فلزات و یا شیشه باعث شده تا مصرف پلاستیک پلی اتیلن در شرایط و مکان های مختلف آسان تر باشد . یکی از ویژگی های مهم این ماده این است که در برابر الکتریسیته عایق است.

پلیمر پلی اتیلن همچنین مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل می توان از آن در شرایط جوی مختلف نیز استفاده کرد . پلی اتیلن همچنین در برابر خوردگی طیف گسترده ای از مواد شیمیایی مقاوم است و به همین دلیل کاربرد گالن 10 و 20 لیتری در صنایع مختلف شیمیایی ، صنایع غذایی و بهداشتی بسیار بیشتر شده است.

 

 

گالن 20 لیتری پلی اتیلن

 

 

تولید گالن 10 و 20 لیتری پلاستیکی با رنگ بندی متنوع

 

این نکته را در نظر داشته باشید که می توان گالن های صنعتی را به صورت شفاف تولید کرد و به همین دلیل حتی امکان جایگزینی آن با شیشه نیز وجود دارد . علاوه بر اینکه امکان تولید گالن صنعتی به صورت شفاف وجود دارد ، همچنین از آنجایی که پلی اتیلن ها قابلیت رنگ پذیری خوبی دارند ، می توان گالن هارا در رنگ دلخواه طراحی و تولید کرد.

رنگ بندی در واقع از ویژگی های مهمی است که می توان آنرا مطابق با سفارش مشتری تغییر داد . کارخانه تیک پلاست گالن 10 لیتری را با طیف گسترده ای از رنگ بندی ها تولید می کند . البته در اغلب موارد این گالن ها به رنگ سفید مات تولید می شوند ، اما امکان سفارش آن با رنگ های مختلف وجود دارد.

 

 

ظرف 10 لیتری پلی اتیلن

 

 

کاربرد گالن 10 و 20 لیتری صنعتی پلی اتیلن

 

گالن 10 لیتری عمدتا در مصارف صنعتی کاربرد بسیار بیشتری دارد . از این ظرف میتوان برای نگه داری نفت و گازوئیل ، انواع مواد شوینده و بهداشتی و الکل و ... استفاده کرد . همان گونه که گفته شد مقاومت بالای این محصول در برابر مواد خورنده و شیمیایی با فرمول های مختلف باعث شده تا مصرف آن در زمینه های مختلف صنعتی امکان پذیر باشد.

 

گالن 10 و 20 لیتری طرح کتابی و آلمانی

 

گالن  10 و 20 لیتری از نظر ساختار دو دو مدل طرح کتابی و آلمانی تولید می شوند . هر دو مدل گالن های صنعتی به دلیل طراحی شکیل و منحصر به فرد پر فروش هستند . طراحی گالن های صنعتی کارخانه تیک پلاست به گونه ای است که می توان به راحتی تا 3 عدد از این محصول را بر روی هم بدون لغزش قرار داد . این گالن ها همچنین به گونه ای ساخته شده اند که امکان نفوذ آلاینده های مختلف به درون انها وجود ندارد ، بنابراین کیفیت محصول درون گالن به هیچ عنوان تغییر نمی کند.

گنجایش این گالن ها دقیقا 10 و 20 لیتر است و مقاومت آن برای نگه داری این حجم از مواد مختلف بسیار بالا می باشد . دسته ای که در بخش بالایی این گالن ها قرار گرفته است به حمل و جابه جایی گالن بسیار کمک می کند و مقاومت بالایی نیز دارد.

 

 

گالن 10 لیتری پلاستیکی

 

 

تیک پلاست ، تولید کننده گالن 10 و 20 لیتری پلاستیکی

 

کارخانه تیک پلاست انواع مختلفی از گالن های صنعتی پلی اتیلن را تولید می کند. قالب گالن های 10 لیتری بادی است اما می توان ظرفیت ، وزن و رنگ بندی گالن را مطابق با سفارش مشتری تغییر داد.

وزن گالن 10 لیتری با توجه به پلی اتیلن سنگین یا سبک و یا متوسطی که در ساخت آن به کار برده می شود تغییر پیدا می کند . در واقع هرچقدر از پلی اتیلن سنگین تر برای تولید گالن استفاده شود ، ضخامت و مقاومت محصول بیشتر خواهد شد و می تواند موجب تغییر در نوع کاربرد آن شود.

 

گالن 10 و 20 لیتری پلاستیکی با درب ساده و فوم دار

 

درب یکی از بخش های مهم در ساختار گالن 10 لیتری پلاستیکی است . عایق بندی درب گالن برای به حداقل رساندن احتمال نشتی بسیار مهم است . با استفاده از فوم می توان به عایق بندی هرچه بهتر گالن ها کمک کرد . البته امکان تولید درب ساده نیز برای گالن ها وجود دارد . معمولا تمامی درب ها از لحاظ چگونگی قرار گیری بر روی دهانه خروجی گالن به صورت پیچی طراحی می شوند . درب های پیچی هم اینکه احتمال نشتی ماده درون گالن را کاهش می دهد و هم اینکه در مت زمان کم و بسیار آسان باز و بسته می شوند ، این مورد نیز با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است.

 

 

گالن 20 لیتری طرح کتابی

 

 

فروش گالن 10 لیتری پلی اتیلن + درب

 

کارخانه تیک پلاست به عنوان تولید کننده بزرگ گالن 10 و 20 لیتری پلاستیکی پلی اتیلن سعی بر این دارد تا حد امکان بهترین ویژگی ها را در ساخت محصولات خود به کار ببرد تا محصول نهایی بسیار با کیفیت تر تولید شود . علاوه بر این به دلیل سرعت بالای خط تولید کارخانه ، سفارش مشتریان با ویژگی های مختلف می تواند در سریع ترین بازه زمانی به دست مشتریان محترم برسد.

همان گونه که گفته شد تیک پلاست کارخانه تولید کننده ظروف پلاستیکی است ، بنابراین در اغلب موارد تنها سفارشات با تعداد بالا پذیرفته می شود.البته در برخی موارد خاص نیز امکان فروش محصول به صورت خورده نیز وجود دارد.

علاوه بر موارد فوق امکان ارسال با به سراسر ایران و حتی خارج از ایران و صادر به کشور های مختلف وجود دارد . مشتریان بدون اینکه نگرانی بابت کیفیت و جنس گالن 10 لیتری داشته باشند ، می توانند این محصول را با ویژگی هایی که مد نظر دارند سفارش دهند و با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت تحویل بگیرند.

 

برای خرید گالن 10 و 20 لیتری در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

09355131323

tikplast.com/shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب : گالن 10 و 20 لیتری پلاستیکی پلی اتیلن ( طرح کتابی و آلمانی ) + درب
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد