کارخانه تیک پلاست یکی از کارخانه های فعال و معتبر در زمینه تولید انواع ظروف پلاستیکی است و انواع بسیار متنوعی از محصولات پلاستیکی را طراحی و تولید می کند.این کارخانه تولید کننده انواع ظورف و بطری های پت ، ظروف یک بار مصرف و انواع ظرف های پلی اتیلنی است و خط تولید کارخانه نیز مجهز به ، به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های بادی و تزریق پلاستیک می باشد.

مهم ترین ویژگی در تعیین کیفیت ظروف پلاستیکی ، جنس و نوع ماده اولیه است . با اینکه این موضوع بسیار حائز اهمیت است و بی توجهی به آن می تواند طبعات منفی برای مصرف کننده داشته باشد ، اما باز هم برخی سودجویان در این عرصه از مواد درجه دو و مصرف شده برای تولید این ظروف استفاده می کنند و به دنبال سود بیشتر هستند . اما مواد اولیه به کار برده شده در کارخانه تیک پلاست برای تولید ظروف پلاستیکی از مواد کاملا نو و درجه یک است . بنابراین کاملا با استاندارد های بهداشتی مطابقت دارند و تحت هیچ شرایطی واکنش های منفی ایجاد نمی کند و کیفیت مواد درون خود را کاملا حفظ می کند.

 

 کاربرد بطری پت پلاستیکی 60 100 250 500 و 100 ML  

 

بطری پت پلاستیکی 500 سی سی یکی از پر مصرف ترین و پرکاربرد ترین بطری های پت است که با توجه به گنجایش متناسب و ظاهر زیبا و استاندارد می توان در مصارف بسیار مختلفی از آن استفاده کرد . این بطری ها دارای ویژگی هایی خاص و منحصر به فرد هستند که باعث شده مصرف آن روز به روز افزایش پیدا کند . طی چندین ماه اخیر به خصوص با شیوع بیماری کرونا و افزایش نیاز مردم به الکل و انواع محلول های ضد عفونی کننده ، استفاده از از این ظروف بسیار افزایش پیدا کرده است . علاوه بر محلول های ضد عفونی کنده از بطری پت برای مصارف مختلف دیگر مانند لوازم آرایشی بهداشتی و انواع ماسک و سرم ها مو مورد استفاده قرار می گیرد.

پت به عنوان ماده اولیه این بطری ها مورد استفاده قرار می گیرد و ویژگی های منحصر به فردی دارد . در واقع ویژگی های ظروف پت باعث شده تا مصرف آن افزایش یابد و تقاضای مصرف آن در صنایع مختلف بسیار متنوع و گوناگون باشد.

 

ظرف پت 60 میلی لیتر

 

 

ماده اولیه برای تولید انواع بطری پت پلاستیکی چیست ؟

 

پت مخفف کلمه پلی اتیلن ترفتالات است ، این ماده تحت تاثیر واکنش های مختلف شیمیایی به وجود می آید و اگر از نوع درجه یک و نو آن استفاده شود ، منجر به تولید محصولی بسیار با کیفیت و بهداشتی می شود . برخی از تولید کنندگان ظروف پلاستیکی از مواد درجه دو و مصرف شده برای تولید این ظروف استفاده می کند ، در این صورت اگر چه قیمت محصول نهایی بسیار کاهش پیدا می کند اما کیفیت آن بسیار افت پیدا می کند و به هیچ عنوان برای نگه داری مواد آرایشی بهداشتی و به خصوص مواد غذایی مناسب نمی باشد.

کارخانه تیک پلاست یکی از تولید کنندگان معتبر و نمونه انواع بطری و ظروف پت است.این کارخانه استفاده از مواد اولیه نو و درجه یک را لازمه کار خود قرار داده است و به هیچ عنوان از مواد نامرغوب و مصرف شده برای تولید انواع ظرف های پلاستیکی استفاده نمی کند . به همین دلیل محصولات برند تیک پلاست کاملا سالم و بهداشتی هستند و می توان با اطمینان خاطر از آنها برای نگه داری انواع مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی و ... استفاده کرد.

 

بطری پت کتابی 500 میلی لیتر

 

ویژگی ها و مشخصات انواع بطری پت کتابی و استوانه ای

 

بطری پت پلاستیکی 500 میلی لیتر دارای ویژگی هایی بسیار قابل توجه است.این بطری مقاومت مکانیکی بالایی دارد و وزن پت به کار برده شده در ساخت آن به گونه ای است که باعث افزایش مقاومت آن شده است . در عین حال این ظروف خاصیت انعطاف پذیری نسبتا کمی نیز دارند . بنابراین بطری تا مدت نسبتا طولانی حالت پایدار خود را حفظ می کند و به راحتی دچار شکستگی و آسیب نمی شود.

مقاومت شیمیایی این بطری ها نیز به گونه ای است که تحت هیچ شرایطی با مواد شیمیایی واکنش نشان نمی دهد . بنابراین می توانید بدون نگرانی انواع مختلف از مواد شیمیایی را درون بطری نگه داری کنید ، بدون اینکه این ظروف احتمال خورندگی داشته باشند.

ظرف پت 500 میلی لیتر شفاف است و امکان مشاهده محصول درون آن کاملا وجود دارد . این ظرف عموما به صورت شفاف بی رنگ طراحی می شود اما به صورت کلی ظروف پت را می توان در انواع مختلف و با رنگ بندی های متنوع تولید کرد.

 

بطری پت 500 میلی لیتر

 

بطری پت پلاستیکی استوانه ای و کتابی + درب

 

درب بطری پت 60 100 250 500 و 1000 میلی لیتر می تواند انواع مختلف داشته باشد.در واقع نوع درب با توجه به کاربرد بطری و نوع ماده ای که درون آن نگه داشته می شود ، متفاوت است . درب اسپری به خصوص در مواقعی که از بطری برای نگه داری محلول ضد عفونی کننده دست استفاده می شود بسیار کاربردی است ، علاوه بر آن درب های فیلیپ تاپ و در برخی موارد از درب های دو تکه یا سه تکه می توان برای بطری ها استفاده کرد.

برای انتخاب درب آنچه که بسیار مهم است ، سایز و اندازه دهانه خروجی بطری است . برای بطری پت  در ظرفیت های مختلف در اغلب موارد سایز دهانه به 18 ،22،25 و یا بیشتر می رسد و استاندارد و متناسب است.

 

ظرف پت پلاستیکی

 

 

فروش انواع بطری پت پلاستیکی طرح کتابی و استوانه ای

 

کارخانه تیک پلاست به عنوان یکی از معتبر ترین تولید کنندگان بطری های پت ، انواع این ظروف را با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند . از آنجایی که تیک پلاست تولید کننده این ظروف است ، معمولا بطری های پت را به صورت عمده به فروش می رساند ، البته گاهی امکان فروش خورده برخی محصولات نیز با در نظر گرفتن حداقل تعداد سفارش وجود دارد.

این کارخانه ضمن اینکه کلیه نقاط ایران را تحت پوشش قرار می دهد ، بلکه به سراسر ایران و حتی به خارج از کشور نیز ارسال بار دارد . بنابراین مشتریان می توانند سفارشات خود را ثبت کنند و در بازه زمانی کوتاه کالای خود را با کیفیت بسیار بالا دریافت نمایند.

 

بطری محلول ضد عفونی کننده

 

 

برای خرید انواع بطری پت پلاستیکی 60 100 250 500 و 1000 میلی لیتر در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید

09355131323

tikplast.com/shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت - خ 16 متری بوستان - خ رز پ, 43

کد پستی : 3751313485

09355131323 = مسئول فروش ( آقای خراسانی )

09021613823 = پشتیبانی فروش ( خانم ملکی )

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب :بطری پت پلاستیکی 60 100 250 500 و 1000 ML طرح کتابی و استوانه ای + درب
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد