امروزه استفاده از انواع کرم های آرایشی بهداشتی و درمانی بسیار افزایش پیدا کرده است و عموم مردم به دنبال راه حل های مختلف برای داشتن پوستی زیباتر و سالم تر هستند . بنابراین کمپانی های بسیار مختلفی انواع متنوعی از کرم های پوستی را تولید می کنند و از آنجایی که فرمول ساخت این کرم ها بسیار حساس است ،باید در شرایط مطلوبی نگه داری شوند . در واقع عدم نگه داری صحیح کرم ها باعث می شود با مشکلاتی مانند افت کیفیت مواجه شوند که در این صورت سلامت و زیبایی مصرف کننده تحت تاثیرات منفی قرار می گیرد.

انواع ظروف پلاستیکی در صنعت بسته بندی نقش پر رنگی دارد ، در واقع ظروف پلاستیکی با کیفیت و سالم می توانند برای نگه داری انواع مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی و مواد شوینده و انواع مواد شیمیایی مورد استفاده قرار بگیرند . در صنعت آرایشی بهداشتی قوطی کرم بسیار کاربردی است و برای انواع کرم های پوستی ، لوسیون های بدن ، سرم و ماسک های مو مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تولید کننده انواع قوطی کرم 200 گرمی دو جداره

 

قوطی کرم 200 گرمی یکی از محصولات بسیار پرفروش و پر طرفدار کارخانه تیک پلاست است. این قوطی طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد و نمونه های تولیدی آن با قوطی های کرم برند یو وی مشابه است . طراحی این قوطی کاملا هوشمندانه انجام شده است و علاوه بر اینکه استاندارد های لازم در ساخت این قوطی رعایت شده است بلکه ویژگی هایی قابل توجه به آن اضافه شده است که باعث فروش بیشتر این قوطی شده است.

قوطی کرم 200 گرمی دقیقا گنجایش نگه داری از 200 گرم مواد آرایشی بهداشتی مختلف مانند کرم و ... را دارد . علاوه بر کرم می توان از انواع ماسک مو ، ژل و یا چسب مو و ... در این قوطی ها استفاده کرد . این قوطی ها با طراحی زیبا و منحصر به فرد به راحتی نظر مشتریان را جلب می کنند ، در صورتی که از لیبل های زیبا نیز بر روی قوطی استفاده شود ، می توان ظاهر بسیار زیباتری را برای این قوطی ها ایجاد کرد.

 

قوطی کرم 200 گرمی

 

 

قوطی کرم پلاستیکی 200 گرمی دو جداره چه ویژگی هایی دارد ؟

 

قوطی کرم 200 گرمی به صورت دو جداره ساخته شده است . دو جداره بودن این محصول ویژگی بسیار قابل توجه است و باعث فروش و استقبال بیشتر عموم از این قوطی شده است . در واقع قوطی کرم دو جداره شامل دو محفظه می باشد که بین آنها فضایی خالی وجود دارد که با هوا پر شده است . وجود این محفظه باعث عایق بندی ظرف در برابر هوای سرد و گرم می شود و همچنین به بالاتر بردن مقاومت ظرف بسیار کمک می کند . بنابراین قوطی کرم به راحتی دچار شکستگی نمی شود و در برابر ضربه و فشار از مقاومت بسیار مطلوبی بهره مند می باشد.

از دیگر مزایا قوطی کرم دو جداره 200 گرمی ، طراحی در پوشی است که در زیر درب اصلی قوطی کرم قرار می گیرد . این در پوش بسیار کاربردی است و وجود ان باعث می شود کرم موجود در قوطی تحت مجاورت با عوامل تخریب کننده و هوا قرار نگیرد . بنابراین این گونه کیفیت کرم بیشتر حفظ خواهد شد و امکان نشتی و ریزش آن به اطراف قوطی به صفر خواهد رسید . علاوه بر در پوش درب قوطی کرم بسیار متناسب طراحی شده است و به صورت پیچی بر روی قوطی چفت می شود . درب پیچی بهترین نوع درب برای قوطی کرم است ، زیرا در مدت زمان کوتاه و بسیار آسان باز  بسته می شود.

 

 

قوطی کرم دوجداره پلاستیکی

 

ماده اولیه تولید انواع قوطی کرم دو جداره پلاستیکی

 

کارخانه تیک پلاست از بهترین دستگاه های تزریق پلاستیک آلمانی برای تولید انواع قوطی کرم استفاده می کند . قالبی که برای قوطی کرم 200 گرمی دو جداره مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مقاوم و با کیفیت است و با استفاده از آن می توان محصولی بدون عیب و نقص و با ظاهری بسیار زیبا تولید کرد . دستگاه های تزریق پلاستیک دقت و سرعت بالایی دارند و مشتریان می توانند با خیال راحت این قوطی هارا سفارش دهند.

پلی پروپیلن ماده اولیه ای است که از آن برای تولید قوطی کرم 200 گرمی دو جداره استفاده می کنند . این نوع پلاستیک از پر مصرف ترین پلاستیک هایی است که دردنیا از آن استفاده می شود و ویژگی های بسیار مطلوب و قابل توجه آن باعث شده تا روز به روز تقاضای مصرف آن افزایش پیدا کند . نو بودن ماده اولیه در ساخت قوطی کرم با کیفیت بسیار مهم است . با اینکه کارخانه تیک پلاست از مواد اولیه پلی پروپیلنی نو و درجه یک برای تولید این قوطی ها استفاده می کند اما باز هم برخی سودجویان در این عرصه برای بهره وری از سود بیشتر از مواد اولیه درجه دو و یا به اصطلاح گرانول استفاده می کنند که باعث می شود کیفیت محصول نهایی دچار افت شدید شود ، البته در این صورت قیمت محصول پایین تر می آید اما با توجه به عوارض جانبی که مواد درجه دو و مصرف شده می تواند برای سلامتی به وجود بیاورد ، اکیدا استفاده از پلی پروپیلن درجه دو برای محصولات آرایشی بهداشتی پیشنهاد نمی شود.

 

 

قوطی کرم پلاستیکی

 

 

فروش قوطی کرم دو جداره پلاستیکی + درب و درپوش

 

کارخانه تیک پلاست ضمن اینکه از مواد اولیه نو و مرغوب برای تولید محصولات خود استفاده می کند ، بلکه برای فروش این محصولات نازل ترین و بهترین قیمت را برای مشتریان در نظر می گیرد . البته مشتریانی که سفارش های بالا ثبت می کنند و به صورت عمده از محصولات کارخانه خریداری می کنند ، از تخفیف های ویژه ای بهره مند می گردند.

علاوه بر این کارخانه تیک پلاست سراسر ایران را تحت پوشش قرار می دهد و کلیه محصولات خود را به کلیه نقاط ایران ارسال می کند.

مشتریان محترم می توانند با اطمینان خاطر به لحاظ کیفیت و کارایی این محصول را سفارش دهند و هیچ گونه نگرانی از بابت کیفیت و بهداشتی بودن این محصول نداشته باشند.

 

برای خرید انواع قوطی کرم 200 گرمی در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید

09355131323

tikplast.com/shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

آدرس شرکت:

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت - خ 16 متری بوستان - خ رز پ, 43

کد پستی : 3751313485

09355131323 = مسئول فروش ( آقای خراسانی )

09021613823 = پشتیبانی فروش ( خانم ملکی )

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب :قوطی ( ظرف ) کرم دو جداره 200 گرمی پلاستیکی پلی اتیلن + درب و درپوش
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد