کارخانه تیک پلاست یکی از برترین تولید کنندگان انواع ظروف پلاستیکی است و سابقه طولانی و البته درخشانی در این عرصه دارد. این کارخانه با بیش از یک دهه سابقه در این زمینه توانسته است اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کند و حتی موفق به فروش در بازار های بین المللی نیز شده است و انواع مختلف محصولات خود را به خارج از کشور صادر می کند .

امروزه ظروف پلاستیکی نقش پررنگی در صنعت بسته بندی دارند و برای بسته بندی و نگه داری انواع بسیار مختلفی از مواد شیمیایی ،غذایی ، آرایشی بهداشتی و ... از این ظروف استفاده می کنند . از آنجایی که این مواد به صورت مستقیم با ظروف پلاستیکی در ارتباط هستند کیفیت ظروف بسیار مهم است و نقش مهمی در نگه داری هرچه بهتر مواد مختلف دارد . از آنجایی که اهمیت مواد غذایی برای سلامت و اهمیت مواد آرایشی بهداشتی در سلامت زیبایی افراد بسیار مهم و قابل توجه است ، کیفیت ظروف پلاستیکی در این زمینه اهمیت بسیار بیشتری پیدا می کند . به عنوان نمونه اگر ظرف پلاستیکی کیفیت مطلوبی نداشته باشد و از آن به عنوان ظرف نگه دارنده مواد غذایی یا نوشیدنی استفاده کنند ، می تواند کیفیت نوشیدنی های مختلف را تحت تاثیر قرار دهد و موجب ایجاد طعم و مزه نامطبوع در آنها شود.

 

کاربرد گالن 1 لیتری پلاستیکی پلی اتیلن

 

ظروف 1 لیتری یکی از پر مصرف ترین ظرف های پلاستیکی هستند که از آنها برای نگه داری طیف بسیار گسترده ای از مواد مختلف استفاده می کنند . ظرف 1 لیتری پلی اتیلن در ساختار ها و طراحی های مختلفی طراحی می شود که استفاده از انواع مختلف آن با توجه به کاربردشان متغیر است . یکی از پر مصف ترین موارد مصرفی ظرف 1 لیتری پلی اتیلن طرح سفید کننده به عنوان ظرف ماده ضد عفونی کننده و یا وایتکس است.

نوع دیگری از ظرف 1 لیتری پلی اتیلن که طراحی ویژه و ساختاری خاص دارد برای مصارف ویژه ای به کار برده می شود . از این ظرف ها برای نگه داری بسیاری از مواد شیمیایی و انواع سموم و ... استفاده می کنند . این ظرف ها به دلیل اینکه مقاومت بسیار بالایی دارند می توان از آنها برای نگه داری انواع مختلفی از مواد شیمیایی و اسیدی و بازی استفاده کرد.

 

 

بطری 1 لیتری سفید کننده

 

ماده اولیه تولید گالن 1 لیتری

 

ماده اولیه ای که برای تولید ظروف 1 لیتری استفاده می کنند از پلی اتیلن است . پلی اتیلن یکی از پلاستیک های پر مصرف دنیا است و در جاهای مختلف کاربرد بسیار فراوانی دارد . پلی اتیلن ها انواع مختلفی دارند و از نظر ساختار و ماهیت شیمیایی  به انواع متنوعی تقسیم می شوند.

پلی اتیلن هایی که چگالی بالاتری دارند ، بلورین تر هستند و تراکم آنها نیز نسبت به انواع دیگر بیشتر است . این پلی اتیلن ها از نفت بدست می آیند و بسیار مقاوم و سخت هستند . پلی اتیلنی که برای ساخت بطری های 1 لیتری به کار برده می شود گرید های مختلفی دارد و از نظر وزن با توجه به کاربرد محصول در انواع مختلف تولید می شود . محصولاتی که در ساخت آنها از وزن بیشتری از پلی اتیلن به کار برده شده است ، مقاومت بالایی دارند و به اصطلاح سنگین وزن تر هستند . این بطری ها از نظر استحکام مکانیکی و شیمیایی بسیار قابل قبول هستند . به عنوان نمونه این بطری ها در اثر ضربه و فشار به راحتی تغییر شکل نمی دهند و تا مدت طولاتی همانند روز اول باقی می مانند و از تظر مقاومت شیمیایی نیز بسیار مطلوب عمل می کنند و به هیچ عنوان در برابر عوامل و واکنش های شیمیایی مختلف دچار خورندگی نمی شوند.

پلی اتیلن های سبک و سنگین هر دو قوی و با دوام هستند اما در برخی دیگر از جنبه های دیگر با هم متفاوت هستند . به عنوان نمونه هر چه از وزن ظرف 1 لیتری کاهش یابد از ظرفیت تحمل فشار ظروف نیز کاسته می شود.

 

 

بطری 1 لیتری پلی اتیلن

 

 ساختار ظرف 1 لیتری پلی اتیلن + درب

 

درب گالن 1 لیتری عموما به صورت پیچی طراحی می شود . زیرا درب های پیچی برای این درب ها با توجه به نوع کاربردشان مناسب تر هستند و هم اینکه نحوه باز و بسته کردن آنها بسیار آسان تر می باشد . درب ظرف 1 لیتری در دو نوع ساده و فوم دار طراحی می شود . درب های فوم دار عایق بندی و آب بندی بهتر و قابل اطمینان تری دارند و در بیشتر موارد برای جلوگیری از نشتی سیال و ماده ای که درون ظرف 1 لیتری نگه داری می شود از درب فوم دار استفاده می کنند . البته به غیر از درب های پیچی و یا رزوه ای می توان از اسپری ها مانند تریگر و یا درب فیلیپ تاپ برای انواع بطری پلاستیکی 1 لیتری استفاده کرد.

ظروف 1 لیتری می توانند ساختار های متنوعی داشته باشند ، به عنوان مثال برخی از ظروف 1 لیتری که برای نگه داری مواد سفید کننده مورد استفاده قرار می گیرد بدون دسته طراحی می شوند.اما نمونه های دیگر این ظرف ها مجهز به دسته هستند و حمل و جابه جایی و استفاده از این ظروف را برای مشتریان آسان تر می کند.

 

ظرف 1 لیتری

 

 

تولید و فروش گالن 1 لیتری پلاستیکی پلی اتیلن طرح سفید کننده

 

کارخانه تیک پلاست در ساخت ظرف پلاستیکی 1 لیتری از مواد اولیه کاملا نو و مرغوب استفاده می کند . به همین دلیل این ظرف ها در نهایت کلیه استاندارد ها و گرید های بهداشتی را دارا می باشند و می توان با اطمینان خاطر از آنها استفاده کرد . به دلیل اینکه کارخانه تیک پلاست به صورت مستقیم و بدون واسطه فرآیند تولید انواع ظرف 1 لیتری را انجام می دهد ، قیمت نهایی محصول بسیار مناسب تر است ، ضمن اینکه با خرید عمده و سفارش با تعداد بالا می توانید از تخفیف های ویژه ای که کارخانه تیک پلاست در نظر می گیرد بهره مند شوید.

 

 

بطری 1 لیتری پلاستیکی

 

 

برای خرید انواع ظرف پلاستیکی 1 لیتری در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید

09355131323

tikplast.com/shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت - خ 16 متری بوستان - خ رز پ, 43

کد پستی : 3751313485

09355131323 = مسئول فروش ( آقای خراسانی )

09021613823 = پشتیبانی فروش ( خانم ملکی )

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب :گالن پلاستیکی  پلی اتیلن طرح سفید کننده 1 لیتری
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد