گالن ها یکی از کاربردی ترین ظروف پلاستیکی هستند که در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند . از انواع گالن ها می توان در طرح ها و حجم های مختلف برای نگه داری انواع بسیار متنوعی از مواد شوینده و مواد شیمیایی استفاده کرد . کاربرد متنوع و گوناگون این گالن ها باعث شده تا تقاضای مصرف آنها بیشتر باشد و به طبع تولید کنندگان بیشتری اقدام به تولید انواع گالن های صنعتی می نمایند . گالن ها به همراه درب می آیند و درب یکی از مهم ترین اجزا تشکیل دهنده این ظرف ها است.

درب گالن ها از جنس پلاستیک است و عموما ماده اولیه ای که برای تولید گالن به کار برده می شود برای تولید درب گالن نیز کاربرد دارد . اما شیوه تولید و دستگاه تولید گالن و درب آن کاملا متفاوت است . درب گالن با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک تولید می شود و نحوه ساخت آن در خط تولید با دقت بسیار بالا انجام می شود . در واقع تولید درب گالن ها دقت بالایی دارد و در اکثر موارد تولید این درب ها بدون هیچ گونه زائده ای انجام می شود . بنابراین این دستگاه ها نیاز به اپراتور ندارند و محصول تولیدی از دستگاه های تزریق پلاستیک ساختاری بسیار مرتب و کامل دارد.

 

درب گالن

 

 

تولید انواع درب بطری و گالن 3 4 10 16 20 و 22 لیتری

 

درب گالن با توجه به حجم گالن در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شود.به طبع هر چقدر حجم و ظرفیت گالن بیشتر شود ، اندازه دهانه آن بزرگتر می شود و سایز و دهانه درب آن نیز تغییر پیدا می کند . درب گالن 3 و 4 لیتری عموما تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و در اغلب موارد از این گالن ها برای مصارف خانگی استفاده می شود ، اما گالن های 10 16 20 و 22 لیتری در اغلب موارد مصارف صنعتی دارند و سایز درب آنها تفاوت قابل توجهی با درب گالن های کوچکتر دارد . به صورت کلی برای انتخاب درب گالن اندازه گیری دقیق دهانه گالن بسیار مهم است و تاثیر بسزایی در انتخاب سایز درب آن دارد.

رنگ بندی درب گالن یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که تغییراتی قابل توجهی را در ظاهر درب گالن به وجود می آورد.رنگ های مختلف حین تولید به مواد خام اولیه اضافه می شوند و می توان انواع بسیار متنوعی از درب هارا با رنگ بندی مختلف تولید کرد . رنگی که حین تولید به این مواد اضافه می شود کیفیت بسیار بالایی دارد و ماهیت شیمیایی آن به گونه ای است که به راحتی در برابر مواد خورنده و اسیدی از بین نمی رود و پاک نمی شود . بنابراین این درب ها تا مدت طولانی ظاهر خود را حفظ می کنند و می توان از آنها استفاده کرد.

 

 

درب گالن فوم دار

 

 

ماده اولیه تولید درب گالن پلمپ و فوم دار

 

برای تولید درب گالن 3 ، 4 ، 10 و 20 لیتری از پر مصرف ترین پلاستیک دنیا یعنی پلی اتیلن استفاده می کنند . پلی اتیلن به دلیل داشتن ویژگی ها و مزایا فراوان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و برای تولید بسیاری از ظروف پلاستیکی جز یکی از اولویت های مهم و کاربردی می باشد.

پلی اتیلن به عنوان ماده اولیه درب گالن نیز به کار برده می شود . این ماده مقاومت مکانیکی بسیار مطلوبی دارد و استفاده از آن با حجم و وزن کافی باعث می شود درب گالن ها مقاومت بسیار خوبی داشته باشد و به راحتی در معرض فشار و ضربه شکسته نشود و آسیب نبیند . علاوه بر این مقاومت شیمیایی درب گالن پلاستیکی بسیار بالا است و تحت هیچ شرایطی با مواد شیمیایی مختلف واکنش نشان نمی دهد.در واقع خاصیت قابل توجه بی اثر بودن این ماده باعث مصرف و کاربرد بسیار آن شده است.

 

درب گالن 10 و 20 لیتری

 

 

درب گالن پلمپ و فوم دار و استاپر دار

 

در اغلب موارد ماده ای که درون این گالن ها نگه داری می شود مایع است و احتمال نشتی آن هواره وجود دارد . به همین دلیل ساز و کارهایی برای تولید این درب ها در نظر گرفته می شود که باعث می شود احتمال نشتی سیال درون گالن بسیار کاهش پیدا کند . استفاده از فوم برای این درب ها بسیار پیشنهاد می شود ، زیرا با استفاده از فوم می توان احتمال نشتی مایع را بسیار کاهش داد . علاوه بر فوم یکی از ویژگی هایی که می توان حین تولید به درب ها اضافه کرد ، پلمپ دار بودن درب ها است . پلمپ دار بودن درب ضمن اینکه باعث  عایق بندی بهتر می شود بلکه باعث می شود مصرف کننده تشخیص دهد آیا درب گالن باز شده است یا خیر . البته درب های پلمپ دار مقاومت بالایی دارد و باز شدن آن کمی سخت تر از حالت عادی می باشد . این موضوع به خصوص در مواردی که از گالن ها برای نگه داری مواد شیمیایی و یا سمی استفاده می شود می تواند بسیار مهم و کاربردی باشد.

درب های استاپر دار گالن 3 4 10 16 20 و 22 لیتری یکی از انواع درب های با کیفیت و کاربرد هستند که مصرف آنها نیز پیشنهاد می شود.در صورتی که درب گالن دارای استاپر داشته باشد ، عایق بندی و آب بندی بسیار بهتری را برای گالن ایجاد می کند.

درب گالن ها از نظر ظاهری نیز دارای برآمدگی هایی ریز می باشند که باعث شده درب گالن ظاهر بهتری داشته باشد . وجود این برآمدگی ها باعث می شود تا باز و بسته کردن درب گالن آسان تر انجام شود . درون درب ها نیز رزوه ای وجود دارد که با چرخش آنها به دور دهانه بطری می توان به راحتی درب را باز و بسته و یا محکم کرد.

 

درب گالن 4 لیتری

 

فروش انواع درب گالن 3 4 10 16 20 و 22 لیتری

 

کارخانه تیک پلاست یکی از طراحان و تولید کنندگان بزرگ انواع درب گالن و گالن های پلاستیکی است که برای تولید کلیه محصولات خود از مواد اولیه درجه یک و نو استفاده می کند . این کارخانه خط تولید بسیار پیشرفته و به روزی دارد و به همین دلیل محصولات آن حتی در بازار های بین المللی نیز تایید شده اند.این کارخانه بهترین و با کیفیت ترین محصول را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد و تخفیفات ویژه ای را برای مشتریانی که به صورت عمده خریداری می کنند،در نظر می گیرد.

 

برای خرید انواع درب بطری و گالن 3 4 10 16 20 و 22 لیتری در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

09355131323

tikplast.com/shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت - خ 16 متری بوستان - خ رز پ, 43

کد پستی : 3751313485

09355131323 = مسئول فروش ( آقای خراسانی )

09021613823 = پشتیبانی فروش ( خانم ملکی )

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب:فروش درب بطری و گالن 3 4 10 16 20 و 22 لیتری + پلمپ و فوم دار
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد