در صنعت غذایی ، ظروف پلاستیکی یکی از پر مصرف ترین ظروف هستند که از آنها برای نگه داری انواع مختلفی از مواد غذایی اعم از نوشیدنی ها و ... استفاده می کنند . علاوه بر صنایع غذایی سایر صنایع شوینده ، دارویی و شیمیایی نیز از ظروف پلاستیکی برای نگه داری مواد مختلف استفاده می کنند . با توجه به اینکه مواد غذایی به صورت مستقیم توسط عموم مردم مصرف می شوند و کیفیت ماده غذایی نقش مهمی در سلامت افراد دارند ،استفاده از ظروف نگه دارنده با کیفیت و سالم برای نگه داری مواد غذایی اکیدا توصیه می شود.

کارخانجات تولید کننده ظروف پلاستیکی ، به دلیل افزایش تقاضای مصرف و نیاز مصرف کننده بسیار افزایش پیدا کرده اند و تولید کنندگان بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند.برخی از تولید کنندگان ظروف پلاستیکی به جای استفاده از مواد اولیه درجه یک و نو از مواد مصرف شده استفاده می کنند و این کار منجر به دریافت سود بیشتر برای تولید کننده می شود ، در این صورت ممکن است قیمت نهایی محصول کاهش پیدا کند اما کیفیت آن به شدت افت پیدا می کند و می تواند سلامت مصرف کننده را به خصوص در مواردی که از ظروف پلاستیکی برای مواد غذایی استفاده می کنند به خطر بی اندازد . کارخانه تیک پلاست یکی از تولید کنندگان قدیمی و مطرح در صنف پلاستیک است و محصولات بسیار با کیفیت را با استفاده از مواد اولیه درجه یک و نو تولید می کند.

 

تولید انواع دبه ماست 2 کیلویی پلاستیکی با درب و دستگیره

 

دبه ماست یکی از ظروف پلاستیکی کاربردی و پر مصرف است که همان گونه که گفته شد از آن برای نگه داری ماست و سایر لبنیات استفاده می کنند . این ظرف ها از مواد اولیه نو استفاده می شوند و پلاستیک مصرفی برای تولید آن پلی اتیلن است . پلی اتیلن از پر مصرف ترین انواع پلاستیک است که به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد از آن بسیار برای تولید ظروف پلاستیکی استفاده می کنند . دبه ماست پلاستیکی پلی اتیلن مقاومت مکانیکی بالایی دارد و به راحتی در برابر فشار و ضربه و عوامل محیطی مختلف تغییر حالت و شکل نمی دهد . علاوه بر این ، دبه ماست پلی اتیلنی کاملا با استاندارد های غذایی و بهداشتی سازگاری دارد و به هیچ عنوان سبب افت کیفیت مواد غذایی نمی شود.

دبه ماست پلاستیکی در ظرفی های مختلفی تولید می شود . ظرفیت این دبه ها عموما 1.900 لیتر ، 2 لیتر ، 2.200 لیتر و ... می باشد . اما به صورت کلی دبه های 2 کیلویی بیشتر از سایر ظرفیت ها به کار برده می شوند . ظرفیت نگه داری این دبه ها کاملا دقیق است و مطابق با ظرفیت ذکر شده می توان درون آنهارا با مواد غذایی مختلف پر کرد.

 

 

دبه ماست دو کیلویی

 

ساختار انواع دبه ماست پلاستیکی طرح سون ، هراز ، پگاه ، گلپایگان و عربی

 

دبه ماست پلاستیکی به همراه درب و دستگیره می آید . البته وجود دستگیره برای این دبه ها ضرورت ندارد اما در اغلب موارد برای سهولت کار مصرف کننده جهت حمل و جابه جایی دبه ، از دستگیره نیز استفاده می شود . درب این دبه ها به صورت پیچی طراحی می شود و قطر آن کمی کمتر از قطر دبه می باشد . در واقع دهانه خروجی این دبه ها بزرگ است و این مورد یکی از ویژگی های مهم دبه ماست به حساب می آید.

درب و دستگیره دبه ماست معمولا رنگی متضاد با بدنه دبه ماست دارند.این تفاوت رنگ باعث زیبایی بیشتر محصول می شود و محصول نهایی را نیز کامل تر می کند.

طراحی دبه ماست 2 کیلویی در انواع مختلفی انجام می شود و شامل طرح هایی مانند هراز ، سون ، عربی و پگاه و گلپایگان و ... می باشد.

 

 

دبه ماست 2 کیلویی

 

نحوه تولید انواع دبه ماست 2 ، 2.200 ، 1.900 کیلویی

 

شیوه تولید درب و دستگیره با شیوه تولید دبه ماست متفاوت است . در واقع دستگاهی که برای تولید درب و دستگیره ماست استفاده می شود از نوع دستگاه های تزریق پلاستیک است و دستگاهی که برای تولید دبه ماست استفاده می شود با عنوان دستگاه های پلاستیک بادی شناخته می شوند . دقت دستگاه های تزریق در تولید محصول بسیار بالا است و محصولات تولیدی این دستگاه ها بدون هیچ گونه زائده ای تولید می شوند.اما دستگاه های پلاستیک بادی دقت نسبتا کمتری دارند و در برخی موارد محصولات تولیدی این دستگاه ها دارای زائده هایی می باشند که توسط اپراتور جدا می شوند و در نهایت محصولی کامل و مرتب بدست مصرف کننده می رسد.

دبه ماست پلاستیکی به گونه ای ساخته شده است که به راحتی می توان انواع لوگو های برند مختلف را بر روی آن درج کرد.با درج یک برچسب زیبا می توان ظاهر بسیار بهتری را برای این دبه ها ایجاد کرد.

 

ظرف ماست دو کیلویی

 

 

فروش دبه ماست پلاستیکی 2 کیلویی طرح سون ، هراز ، پگاه 

 

کارخانه تیک پلاست یکی از تولید کنندگان انواع دبه ماست است و برای تولید این محصول کلیه پروتکل های بهداشتی و ایمنی را رعایت می کند.به همین دلیل این محصول کاملا با کیفیت است و مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از آنها استفاده کنند.

کارخانه تیک پلاست به صورت مستقیم و بدون واسطه فرآیند تولید این دبه ها را از صفر تا صد انجام می دهد. ، به همین دلیل قیمت نهایی محصول مناسب تر است و مشتریانی که خرید با سفارش بالا انجام دهند از تخفیفات ویژه ای بهره مند می شوند.

کارخانه تیک پلاست امکان ارسال بار به سراسر ایران را دارد و مشتریان محترم می توانند با ثبت سفارش خود ، در بازه زمانی بسیار کوتاه ،کالای خود را دریافت نمایند.ضمن اینکه این کارخانه سراسر ایران را تحت پوشش قرار می دهد بلکه امکان ارسال کالا به سراسر ایران نیز وجود دارد.

 

برای خرید انواع دبه ماست دو کیلویی در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید

09355131323

tikplast.com/shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت - خ 16 متری بوستان - خ رز پ, 43

کد پستی : 3751313485

09355131323 = مسئول فروش ( آقای خراسانی )

09021613823 = پشتیبانی فروش ( خانم ملکی )

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب:تولید دبه ماست 2 کیلویی + درب و دستگیره طرح ( سون هراز عربی پگاه )
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد