استفاده از مواد شوینده و انواع محلول های ضد عفونی کننده با گسترش بهداشت عمومی بسیار افزایش پیدا کرده است ، ضمن اینکه امروزه با توجه به شیوع بیماری خاص کرونا عموم مردم بسیار بیشتر از قبل به ضد عفونی سطوح می پردازند و از انواع محصول ها الکل و ضد عفونی کننده برای ضد عفونی سطوح و ... استفاده می کنند . با توجه به ماهیت شیمیایی که مواد ضد عفونی کننده و محلول های سفید کننده دارند ، استفاده از ظروف پلاستیکی برای نگه داری آنها بهترین گزینه می باشد.

زیرا ظروف پلاستیکی ویژگی های بسیاز مطلوبی دارند و این خود باعث می شود تقاضای مصرف آنها روز به روز افزایش پیدا کند . به عنوان مثال انواع ظروف پلاستیکی بسیار سبک وزن هستند و این ویژگی باعث شده تا حمل و نقل و جابه جایی آن بسیار آسان تر باشد . علاوه بر این ظروف پلاستیکی مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد خورنده دارند و در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدی به راحتی دچار خوردگی نمی شوند.

 

کاربرد گالن 4 لیتری ضد عفونی کننده پلاستیکی

 

 

گالن 4 لیتری سفید کننده یا طرح گرد یکی از ظروف پلاستیکی مصرفی و البته کاربردی است که استفاده از آن در کلیه فواصل سال رواج دارد . این ظرف برای نگه داری انواع بسیار مختلفی از مواد شیمیایی و شوینده و محلول های ضد عفونی کننده مناسب است . در واقع حجم و ظاهر این گالن یا بطری پلاستیکی باعث می شود تا بتوان در صنایع مختلف از آن استفاده کرد . همان گونه که گفته شده ساختار شیمیایی این گالن ها بسیار مقاومت است و در برابر مواد شیمیایی از آستانه تحمل بالایی برخوردار می باشد.

علاوه بر مقاومت شیمیایی ، این گالن ها از نظر استحکام فیزیکی یا مکانیکی نیز بسیار قابل قبول هستند . زیرا در برابر فشار و یا ضربات ناشی از موارد مختلف به راحتی دچار تغییر شکل و یا شکستگی و ترک نمی شوند و می توان تا مدت نسبتا طولانی از این بطری ها استفاده کرد ، بدون اینکه دچار ظاهری غیر قابل قبول شوند . به همین دلیل استفاده از این گالن ها بسیار پیشنهاد می شود.

 

گالن 4 لیتری سفید کننده

 

 

جنس و ماده اولیه گالن 4 لیتری سفید کننده ( وایتکس )

 

ماده اولیه ای که برای تولید انواع گالن 4 لیتری سفید کننده استفاده می کنند ، از پلی اتیلن است.پلی اتیلن یکی از پلاستیک های پر مصرف در دنیا است و در صنعت پلاستیک برای تولید ظروف مختلف بسیار از آن استفاده می شود.همان گونه که می دانید اغلب پلاستیک ها مجددا بازیافت می شوند و در چرخه تولید دوباره مورد استفاده قرار می گیرد . در این صورت ماده اولیه خاصیت نو بودن را ندارد و استفاده از آن به خصوص برای نگه داری مواد غذایی و شوینده و آرایی بهداشتی به هیچ عنوان توصیه نمی شود . برخی از تولید کنندگان در صنعت پلاستیک برای  بهره وری از سود بیشتر و صرف هزینه کمتر برای تولید ظروف از مواد اولیه مصرف شده و درجه دو استفاده می کنند . در حالی که کارخانه تیک پلاست به هیچ عنوان از مواد دست دو برای تولید ظروف پلاستیکی استفاده نمی کند و سعی بر این دارد با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و ایمنی محصولات مختلف را تولید کند.

حفظ فرآیند های اصولی و بهداشتی در تولید محصولات پلاستیکی باعث می شود تا محصولات نهایی به لحاظ بهداشتی قابل قبول باشند و این امر در راستای حفظ سلامت مصرف کننده و مردم می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.به همین دلیل اکیدا پیشنهاد می شود برای خرید انواع ظروف پلاستیکی به اندازه کافی به این موضوع دقت داشته باشید و از نو بودن ماده اولیه به کار برده شده در ساخت گالن 4 لیتری اطمینان حاصل کنید.

 

گالن 4 لیتری طرح گرد

 

 

ساختار گالن 4 لیتری طرح گرد پلاستیکی پلی اتیلن + درب

 

 

گالن 4 لیتری طرح گرد یا گالن چهار لیتری طرح سفید کننده ساختاری بسیار زیبا و پر طرفدار دارد و عموم مردم اغلب برای استفاده از محلول های سفید کننده از این ظروف استفاده می کنند . این گالن تقریبا استوانه ای شکل است و بخش پایینی آن قطر بیشتری دارد و هر چه به بخش بالایی گالن نزدیک تر می شویم از قطر آن کاسته می شود . این ساختار باعث شده تا فضای اشغالی این گالن به خصوص در مواردی که مصرف آن زیاد است،بسیار محدود تر شود.

در بخش بالایی و نزدیک به درب گالن چهار لیتری از دسته ای استفاده شده است که باعث شده مصرف کننده بتواند به راحتی گالن را جابه جا کند.این دسته بسیار مقاوم است و تحمل وزن گالن را دارد.

 

 

گالن 4 لیتری ضد عفونی کننده

 

درب گالن چهار لیتری سفید کننده پلی اتیلن 

 

دربی که برای بطری پلاستیکی 4 لیتری به کار برده می شود به صورت پیچی ساخته می شود . این درب به آسانی باز و بسته می شود و رزوه های درون آن به گونه ای طراحی شده اند که به عایق بندی هر چه بیشتر ظرف کمک می کنند . با توجه به اینکه در اغلب موارد از گالن 4 لیتری برای نگه داری مواد مایع استفاده می کنند برای کاهش احتمال نشتی از گالن،از فوم برای عایق بندی استفاده می کنند.در واقع فوم درون درب قرار می گیرد و تا حدود بسیار زیادی از احتمال نشتی سیال می کاهد. به صورت کلی درب فوم دار برای گالن 4 لیتری پلاستیکی بسیار مناسب است به خصوص در مواردی که از این گالن ها برای نگه داری مایعات و انواع محلول ها استفاده می کنند.

 

فروش گالن 4 لیتری سفید کننده ( طرح گرد )

 

کارخانه تیک پلاست تولید کننده مستقیم و بدون واسطه انواع گالن 4 لیتری می باشد . این کارخانه کلیه فرآیند تولید را بدون واسطه انجام می دهد و به همین دلیل قیمت محصول نهایی بسیار مناسب تر اعلام می شود.

کارخانه تیک پلاست تولید کننده انواع گالن 4 لیتری در طرح های مختلف است،اما گالن 4 لیتری طرح گرد یکی از پر مصرف ترین انواع گالن ها است و تقاضای مصرف آن بالا می باشد . کارخانه تیک پلاست به سراسر ایران انواع محصولات مختلف را ارسال می کند و از آنجایی که محصولات این کارخانه در بازار خارجی نیز مورد تایید است ، می توان انواع محصولات کارخانه را نیز به کشور های خارجه ارسال کرد.

 

برای خرید انواع گالن 4 لیتری سفید کننده در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید

09355131323

tikplast.com/shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت - خ 16 متری بوستان - خ رز پ, 43

کد پستی : 3751313485

09355131323 = مسئول فروش ( آقای خراسانی )

09021613823 = پشتیبانی فروش ( خانم ملکی )

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب:تولید و فروش گالن 4 لیتری سفید کننده  ( طرح گرد ) پلاستیکی پلی اتیلن + درب
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد