صنایع مختلف غذایی ، دارویی و شوینده و شیمیایی و ... برای نگه داری و بسته بندی بخش عمده ای از محصولات خود از ظروف یک بار مصرف ، ظروف پت ، ظروف پلی اتیلن و ... بسیار استفاده می کنند . هر یک از انواع پلاستیک ها ویژگی های خاصی دارند و این تفاوت ها باعث می شود نوع خاصی از بطری ها برای نگه داری محصولات مختلف مناسب و کاربردی باشند . بطری پت یکی از انواع بسیار پر مصرف در دسته ظروف پلاستیکی است که به دلیل داشتن مزایا و ویژگی های خاص و منحصر به فرد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . این ظروف توسط کارخانه های تولیدی پلاستیک و با استفاده از دستگاه های خاص و نوین تولید می شوند . علاوه بر اینکه کیفیت و کارایی دستگاه نقش مهمی در تولید محصول با ظاهر زیبا دارد بلکه نوع ماده اولیه و کیفیت آن نیز تاثیر بسیار مهمی در تولید محصول با کیفیت دارد.

 

تولید کننده انواع بطری پت پلاستیکی

 

کارخانه تیک پلاست یکی از تولید کنندگان بزرگ و معتبر انواع ظروف پت است و با بیش از یک دهه تجربه و سابقه در این زمینه توانسته است کیفیت محصولات خود را روز به روز افزایش دهد و کالایی بسیار با کیفیت با رعایت کلیه استاندارد های بهداشتی در ساخت تولید کند و به فروش برساند . کارخانه تیک پلاست ظروف پت را در انواع مختلف با اشکال و ظرفیت های مختلف تولید می کند . این کارخانه با استفاده از دستگاه های بادی تولید کننده پت ، این ظروف را با بهترین کیفیت تولید می کند و کلیه نکات و استاندارد های بهداشتی را برای تولید ظرف رعایت می کند.

 

کاربرد انواع بطری پت 60 100 120 و 250 و 500 میلی لیتر

 

بطری پت 60 100 120 و 250 و 500 میلی لیتر از پر مصرف ترین ظرفیت های بطری پت هستند که صنایع مختلف از انها بسیار استفاده می کنند . به عنوان مثال از بطری پت 60 میلی لیتر در مصارف دارویی و یا روغن های طبیعی گیاهی استفاده می کنند و در صنعت شوینده از بطری پت 100 و یا 120 و 250 برای نگه داری الکل و سایر محلول های ضد عفونی کننده بهره می برند . از بطری پت 500 میلی لیتر برای نگه داری انواع مایع دستشویی نیز می توان استفاده کرد . همان گونه که گفته شد کاربرد این بطری ها در صنایع مختلف بسیار است و تنوع کاربرد آن بالا می باشد . نوع ماده اولیه و مقاومت شیمیایی پلی اتیلن ترفتالات باعث شده تا بطری پت در صنایع مختلف بسیار کاربرد داشته باشد .

 

بطری پت 60 میل

 

تولید انواع بطری ( ظرف ) پت

 

پلی اتیلن ترفتالات ماده اولیه و اصلی است که از آن برای تولید بطری پت استفاده می کنند . پت در واقع مخفف کلمه پلی اتیلن ترفتالات است و به همین دلیل عمدتا این ظروف را با عنوان پت شناسایی می کنند . ظروف پت قابلیت ها و ویژگی های قابل توجهی دارند . به لحاظ ظاهری مهم ترین و بارز ترین ویژگی ظروف پت شفاف بودن انها است . این ظروف شفاف و بی رنگ هستند و می توان به راحتی درون بطری و رنگ و نوع ماده اولیه که درون بطری نگه داری می شود را مشاهده کرد . البته امکان تولید بطری پت با رنگ های مختلف وجود دارد . در اغلب موارد به خصوص برای مصارف دارویی این بطری های را با رنگ قهوه ای تولید می کنند . اما در اغلب موارد این ظروف به صورت بی رنگ تولید می شوند .

 

فروش عمده بطری پت استوانه ای به همراه درب

 

دربی که برای بطری پت به کار برده می شود در انواع مختلفی تقسیم می شود . در واقع انتخاب درب با توجه به کاربرد و نوع ماده ای که درون بطری نگه داری می شود متفاوت است . به عنوان مثال اگر درون این بطری از مایع دستشویی استفاده کنند ، از درب غلیظ پاش برای بطری به کار می برند ، یا در صورتی که بطری پت به عنوان ظرف نگه دارنده محلول ضد عفونی کننده قرار بگیرد عموما از درب اسپری برای بطری استفاده می کنند . درب فیلیپ تاپ و درب های رزوه ای ساده از انواع مختلفی هستند که از آنها برای تکمیل فرآیند تولید این درب استفاده می کنند. دهانه خروجی انواع بطری پت با توجه به ظرفیت تغییر پیدا می کند و متفاوت است . به صورت کلی این بطری ها با دهانه های مختلف 16 18 20 24 28 و یا 38 تولید می شوند . برای انتخاب درب اسپری ، درب فیلیپ تاپ و یا درب غلیظ پاش و ... اندازه گیری دقیق درب ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 

بطری پت کتابی

 

تیک پلاست ، کارخانه تولید کننده بطری پت پلاستیکی

 

کارخانه تیک پلاست برای تولید بطری پت از دستگاه های پلاستیک بادی استفاده می کنند . این دستگاه ها دقت خوبی در تولید بطری پت دارند اما به صورت کلی ممکن است برای تولید برخی محصولات زائده هایی را اطراف بطری ها ایجاد کنند . در این صورت محصول خروجی از دستگاه توسط اپراتور مجددا بررسی و چک می شود و کلیه زائده هایی که اطراف بطری به وجود آمده است توسط اپراتور گرفته می شود و در نهایت محصولی بسیار مرتب و کامل بدست مصرف کننده و مشتریان می رسد.

 

فروش بطری پت ، قیمت عمده بطری پت

 

کارخانه تیک پلاست از تولید کنندگان بزرگ انواع بطری پت است و این محصول را به تعداد بالا به صورت شبانه روزی تولید می کند . به همین دلیل در اغلب موارد بیشتر محصولات به صورت خورده به فروش نمی رسند و و برای فروش محصول حداقل تعدادی در نظر گرفته می شود . از آنجایی که کارخانه تیک پلاست تولید کننده مستقیم این ظروف است و پای هیچ واسطه ای در میان نیست ، به همین دلیل قیمت این محصول بسیار مناسب تر است و برای مشتریانی که تعداد بالایی از این محصول را سفارش دهند ، تخفیف ویژه ای در نظر گرفته خواهد شد.

کارخانه تیک پلاست علاوه بر اینکه کلیه نقاط ایران را تحت پوشش قرار می دهد بلکه امکان ارسال بار به خارج از کشور را نیز دارد . بنابراین می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت و کارایی محصولات برند تیک پلاست ، این محصولات را سفارش دهید و در مدت زمان کوتاه محصول خود را دریافت نمایید.

 

بطری محلول ضد عفونی کننده

 

 

برای خرید انواع بطری پت 60 و 250 و 500 سی سی با قیمت عمده در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید

09355131323

tikplast.com/shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت - خ 16 متری بوستان - خ رز پ, 43

کد پستی : 3751313485

09355131323 = مسئول فروش ( آقای خراسانی )

09021613823 = پشتیبانی فروش ( خانم ملکی )

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب:فروش انواع بطری ( ظرف ) پت 60 100 150 و 500 میلی لیتر پلاستیکی + درب
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد