تولید ظرف وازلین (با رنگ بندی کامل) توسط کارخانه تیک پلاست واقع در تهران و با رعایت کلیه استاندارد های بهداشتی و ایمنی انجام می شود. این شرکت یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین تولید کنندگان ظروف پلاستیکی است و سابقه طولانی و البته درخشانی در زمینه تولید و فروش مستقیم محصولات و ظروف پلاستیکی دارد. ظرف وازلین از پر مصرف ترین ظرف های پلاستیکی هستند، در واقع ماده وازلین بسیار پر فروش و کاربردی است و خواص فوق العاده آن باعث شده تا عموم مردم بسیار از این ماده استفاده کنند. در سراسر دنیا وازلین به عنوان ماده ای برای استعمال خارجی کاربرد دارد و به طبع تولید ظرف وازلین برای نگه داری هر چه بهتر این ماده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

 

قوطی وازلین پلاستیکی

 

 

نحوه تولید ظرف وازلین پلاستیکی به همراه درب

نحوه تولید ظرف وازلین پلاستیکی با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک انجام می شود.در این روش برای ساخت ظرف وازلین از قالب های تزریق پلاستیک استفاده می کنند.به بیان جزئی تر در این روش مواد اولیه پلاستیکی را به درون قالب مورد نظر برای که از قبل تهیه شده است تزریق می کنند.سپس این مواد حین سرد شدن  شکلی دقیقا شبیه به قالب را به خود گرفته و در آخر محصول نهایی که جای وازلین پلاستیکی با رنگ بندی و ظرفیت مختلف است، از دستگاه خارج می شود. این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که هم درب و هم قوطی وازلین به روش تزریقی ساخته می شوند. نکته ای که در دستگاه های تزریق پلاستیک وجود دارد این است که قوطی وازلین را کاملا مرتب و تمیز و بدون هیچ گونه خطا در ساختار، تولید می کنند .دقت این دستگاه ها به نسبت دستگاه های تولید پلاستیک بادی بسیار بیشتر است و نیازی به اپراتور برای از بین بردن زائده های اضافی وجود ندارد. طراحی قالب های پلاستیک  قوطی وازلین کاملا حرفه ای و با دقت انجام می شود. اجزا و ساختمان عمومی قالب و جنس انها به گونه ای است که بهترین جای وازلین را تولید می کند.

 

 

ظرف وازلین پلاستیکی

 

 

ظرف وازلین پلاستیکی پلی اتیلن با ظرفیت 60 ، 90 و 100 گرمی

 

پلیمر های پلی اتیلن از مواد اولیه ای هستند که برای تولید قوطی وازلین مورد استفاده قرار می گیرد. پلی اتیلن از زیر مجموعه های اتیلن است که عمدتا از ترکیب نفت خام و گاز های طبیعی تولید می شود. پلی اتیلن در تولید انواع لوازم و ظروف پلاستیکی کاربرد دارد و به دلیل اینکه خاصیت انعطاف پذیری بالایی که دارد می توان برای تولید انواع بسیار متنوعی از لوازم از آن استفاده کرد.

از مزایا منحصر به فرد پلی اتلین برای تولید قوطی وازلین می توان موارد زیر را نام برد:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و مواد شیمیایی مختلف
  • سبک بودن قوطی وازلین
  • عدم آزاد سازی مواد شیمیایی تحت تاثیر واکنش های مختلف از ظرف وازلین
  • انعطاف کافی برای تولید قوطی وازلین مختلف و انواع لوله ها و غیره

در واقع  تولید قوطی وازلین از پلاستیک پلی اتیلن به گونه ای است که محصول نهایی به راحتی نمی شکند، هیچ گونه تاثیری در کیفیت وازلین موجود نمی گذارند، در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند و وزن بسیار سبکی نیز دارند.

 

 

قوطی وازلین پلاستیکی 60 100 120

 

 

فروش عمده قوطی وازلین پلاستیکی با رنگبندی کامل

 

ظرف (قوطی) وازلین به صورت کلی از دو بخش قوطی و درب تشکیل شده اند. ساختار این ظرف ها تقریبا به شکل مکعب مستطیل است، با اینکه تفاوت که انحنایی در گوشه های ظرف به وجود امده است. درب جای قوطی وازلین نیز معمولا به صورت فشاری ساخته می شود و تنها می توان با ایجاد فشاری ضعیف درب قوطی را بست. نحوه باز و بسته کردن درب ظرف وازلین به دلیل طراحی حرفه ای و هوشمندانه بسیار آسان انجام می شود. در بخش زیرین قوطی وازلین نیز پایه ای ایجاد شده است که به قرار گیری هرچه بهتر ظرف بر روی میز بسیار کمک می کند. ساختار مرتب و تمیز جای وازلین یکی ازمهم ترین نکات در تعیین کیفیت محصول است .عدم وجود هیچ گونه زائده ای کمک می کند تا جای وازلین کامل تر و مرتب تر باشد. البته احتمال خطا در دستگاه های تزریقی که تولید کننده قوطی وازلین هستند بسیار کم و نزدیک به صفر می باشد. بنابراین در اغلب موارد برای تولید نهایی قوطی وازلین نیازی به اپراتور برای کامل تر شدن محصول نمی باشد.

 

قیمت قوطی وازلین پلاستیکی  + درب

 

کارخانه تیک پلاست به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع ظروف پلاستیکی و ظروف بسته بندی انواع محصولات آرایشی بهداشتی انواع متنوعی از ظروف پلاستیکی را با به کارگیری از مواد اولیه درجه 1 تولید می کند. با توجه به اینکه این کارخانه قوطی وازلین را به صورت عمده تولید می کند، به صورت عمده نیز به فروش می رساند و تخفیفات ویژه ای را برای فروش محصول با تعداد بالا در نظر خواهند گرفت.

برای خرید انواع قوطی وازلین پلاستیکی در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

09355131323

tikplast.com/shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت - خ 16 متری بوستان - خ رز پ, 43

کد پستی : 3751313485

09355131323 = مسئول فروش 

09021613823 = پشتیبانی فروش

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب : ظرف و قوطی وازلین پلاستیکی با حجم 60 و 100 و 120 گرمی با رنگبندی + درب
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد