تولید کننده ظرف بسته بندی کرم پلاستیکی

 

امروزه به دلیل رواج استفاده از ظرف های پلاستیکی، تولید کنندگان بسیاری محصولات پلاستیکی متنوع را طراحی و تولید می کنند. از آنجایی که بخش کثیری از محصولات پلاستیکی برای مصارف خوراکی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرند، استفاده از نوع با کیفیت آنها بسیار مهم و حائز اهمیت است. از محصولات پلاستیکی در صنعت آرایشی بهداشتی نیز به عنوان پکیج های بسته بندی انواع مختلف کرم های صورت و بدن، بادی اسپلش ها و .. نیز به کار می برند و از انجایی که این محصولات به صورت مستقیم با پوست در تماس هستند، لازم است که حتما استاندارد های بهداشتی را داشته باشند تا سلامت مصرف کنندگان به خطر نیافتد.

 

قوطی کرم دو جداره طرح لوکس

 

 

قوطی کرم پلاستیکی دو جداره 15 و 30 گرمی درجه یک

 

ظرف یا قوطی کرم پلاستیکی یکی از محصولات بسیار پر فروش است، زیرا برای نگه داری انواع مختلفی از کرم های ضد لک و ضد چروک به کار برده می شود. این قوطی ها ضمن اینکه طراحی زیبایی دارند بلکه از نظر ساختار و جنسی نیز گزینه بسیار خوبی برای نگه داری کرم های مختلف هستند. کارخانه تیک پلاست یکی از تولید کنندگان برتر و نمونه انواع ظروف پلاستیکی است و انواع بسیار متنوعی از محصولات مختلف را در زمینه غذایی یا خوراکی، آرایشی بهدشاتی، شوینده و شیمیایی تولید می کند. قوطی کرم جز دسته آرایشی بهداشتی قرار می گیرد و به همین دلیل کیفیت و نوع ماده اولیه به کار برده شده در ساخت آنها بسیار مهم و قابل توجه است.محصولات آرایشی بهداشتی معمولا ساختار و ماهیت حساسی دارند و نگه داری آنها بسیار مهم می باشد.

 

 

قوطی کرم طرح لوکس

 

ظرف کرم پلاستیکی دو جداره خارجی طرح لوکس با رنگبندی

 

قوطی کرم دو جداره طرح لوکس یکی از پر فروش ترین و کاربردی ترین قوطی ها است که از ان برای نگه داری انواع کرم استفاده می کنند .قوطی کرم طرح لوکس ظاهر بسیار زیبایی دارد و می توان با درج یک لوگو زیبا بر روی آن توجه مشتریان را بسیار جلب کرد. این قوطی با رنگ بندی متنوع مانند صورتی ، آبی ،زرد و قرمز و ...قابل تولید است و بنا به سفارش مشتریان می توان این قوطی هارا با رنگ بندی متنوعی تولید کرد .حتی امکان تولید قوطی کرم با دو رنگ متفاوت برای درب و خود قوطی امکان پذیر است. رنگ هایی که حین تولید به مواد خام موجود در دستگاه اضافه می شوند بسیار با کیفیت هستند و به صورت شفاف بر روی بطری ایجاد می شوند. این رنگ ها مقاومت بسیار بالایی دارند و تحت عوامل شیمیایی مختلف به راحتی از بین نمی روند و پاک نمی شوند. به همین دلیل از ابتدای مصرف تا مدت زمان طولانی این قوطی ها ظاهر خود را کاملا حفظ می کنند و زیبایی اولیه را دارند. قوطی کرم طرح لوکس با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک تولید می شوند. این دستگاه دارای قالب هایی بسیار با کیفیت از جنس فولاد است که مواد خام اولیه درون آن ریخته می شوند. پس از اینکه قوطی درون قالب شکل بگیرد ،سرد شده و از دستگاه خارج می شود .دستگاه های تزریق پلاستیک این قوطی هارا بدون هیچ ایرادی تولید می کنند. در واقع هیچ گونه زائده ای حین تولید این قوطی ها به آن اضافه نمی شود و محصول نهایی بسیار مرتب و کامل از دستگاه خارج می شود.

 

قوطی کرم لوکس

 

 

 

 

فروش قوطی کرم پلاستیکی دو جداره مدل لوکس 15 ، 30 و 60 گرمی

 

درب قوطی کرم طرح لوکس یکی از بخش های مهم است که دقت و قالب ساخت آن بسیار مهم می باشد. این درب ها به صورت پیچی بر روی قوطی قرار می گیرند و نحوه باز و بسته کردن ان از روی قوطی کرم بسیار آسان و در مدت زمانی بسیار کوتاه انجام می شود .در واقع طراحی درب این قوطی ها کاملا هوشمندانه است و با هدف راحتی و سهولت مصرف مشتریان انجام شده است. پلی پروپیلن ماده اصلی اولیه در ساخت قوطی کرم است. این پلاستیک جز یکی از پر مصرف ترین پلاستیک ها در دنیا است. زیرا ویژگی های فراوانی دارد و با استفاده از ان می توان محصولاتی بسیار با کیفیت را تولید کرد. قوطی های کرم پلی پروپیلنی استحکام مکانیکی و شیمیایی بسیار بالایی دارند، در برابر مواد خورنده واکنش نشان نمی دهند، قالب پذیری خوبی دارند و سبک هستند.

 

قیمت قوطی کرم دو جداره خارجی طرح لوکس 15 گرمی + درب

 

برخی از سودجویان در صنعت پلاستیک از مواد پلی پروپیلنی درجه دو مصرف شده برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند. در این صورت با اینکه ممکن است قیمت ظرف کرم کاهش پیدا کند اما از طرفی کیفیت  محصول تا حدود چشمگیری افت پیدا می کند و می تواند کیفیت کرم را تحت تاثیرات منفی قرار دهد. اما مواد اولیه پلی پروپیلنی که کارخانه تیک پلاست برای تولید محصولات خود استفاده می کند کاملا نو هستند و مطابق با استاندارد های بهداشتی و ایمنی هستند. قوطی کرم طرح لوکس پلاستیکی به صورت دو جداره ساخته شده است. البته انواع تک جداره این قوطی ها نیز ساخته می شود، اما نوع دو جداره آن ویژگی ها برتری نسبت به انواع دیگر دارد. نوع دو جداره این قوطی ها عایق بندی بسیار خوبی در برابر هوای سرد و گرم دارد، این قوطی ها تحت تاثیر یخ زدگی قرار نمی گیرند و از نظر ظاهری نیز زیبا تر و شکیل تر هستند. قوطی کرم طرح لوکس با ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شود. قوطی های طرح لوکس با ظرفیت های مختلف 15 ، 20 ،25، 30 ،50 و 60 و 100  گرمی تولید می شود. بنابراین مشتریان می توانند بنا به نیاز و نوع مصرف خود ظرفیت دلخواه را سفارش دهند.

 

ظرف و قوطی کرم خارجی پلاستیکی دو جداره طرح لوکی 15 و 30 گرمی با درب

 

کارخانه تیک پلاست یکی از بزرگترین تولید کنندگان قوطی کرم طرح لوکس است و انواع بسیار متنوعی از این محصول را با ویژگی های مختلف طراحی و تولید می کند. این کارخانه تمامی محصولات خود را به سراسر ایران ارسال و حتی خارج از کشور ارسال می کند. به دلیل اینکه تیک پلاست، کارخانه تولید کننده ظروف پلاستیکی است، معمولا محصولات خود را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند. اما در برخی موارد خاص نیز امکان فروش قوطی کرم طرح لوکس به صورت خورده نیز وجود دارد. بنابراین می توانید با اطمینان خاطر انواع این قوطی های کرم را با ویژگی های مختلف سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

برای خرید انواع قوطی وازلین پلاستیکی در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

 

09355131323

tikplast.com/shop

 

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

 

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

 

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت - خ 16 متری بوستان - خ رز پ, 43

کد پستی : 3751313485

 

09355131323 = مسئول فروش 

09021613823 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب : ظرف و قوطی کرم دو جداره طرح لوکس پلاستیکی درجه یک ارزان با رنگبندی + درب
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد