تولید کننده انواع قوطی کرم پلاستیکی دوجداره با درب

 

در صنعت آرایشی بهداشتی برای بسته بندی محصولات پلاستیکی به فراوانی از ظروف پلاستیکی استفاده می کنند.در این صنعت استفاده از ظرف با کیفیت برای نگه داری محصولات آرایش بهداشتی بسیار مهم است، زیرا اگر این ظروف کیفیت لازم را نداشته باشند می تواند منجر به افت کیفیت شدید این محصولات شود.علاوه بر کیفیت زیبایی ظاهر ظرف بسته بندی انواع کرم ها بسیار مهم است، زیرا خریداران و مشتریان این محصولات به کیفیت و ظاهر ظروف بسته بندی کرم ها بسیار تجه می کنند و عموما ظروفی که سته بندی شیک تری دارند نیز بیشتر مورد توجه و استقبال قرار می گیرند .به همین دلیل تولید کنندگان صنعت آرایشی بهداشتی در انتخاب ظرف بسته بندی شکیل و زیبا با یکدیگر در رقابت هستند و هر برند سعی در انتخاب محصولات با کیفیت تر و زیبا تر دارد.

 

قوطی کرم معجزه قوطی کرم پاستور

 

 

تولید انواع قوطی کرم معجزه دوجداره با ظرفیت 25 گرم 

 

کارخانه تیک پلاست یکی از بزرگترین تولید کنندگان ظروف پلاستیکی است و با دارا بودن بیش از صد قالب مختلف ظروف بسیار متنوعی را برای صنایع شوینده ، شیمیایی ، مواد غذایی و آرایشی بهداشتی و دارویی و ... تولید می کنند .این کارخانه سال ها طولانی در عرصه پلاستیک فعالیت دارد و روز به روز سعی در تولید محصولات کامل تر و بدون عیب و ایراد دارد. کیفیت محصولات برند تیک پلاست کاملا تایید شده است و اگر هر یک از این محصولات را در آزمایشگاه های کنترل کیفیت تست نمایید ، کاملا متوجه نو بودن مواد اولیه و وزن متناسب این محصولات خواهید شد. این کارخانه برای تولید ظروف پلاستیکی ضمن اینکه به هیچ عنوان از مواد دسته دوم و گراول استفاده نمی کند بلکه برای افزایش مقاومت ظروف نیز به هیچ عنوان از کربنات که ماده ای خطر آفرین است استفاده نمی کند ، بلکه برای افزایش مقاومت محصول وزن بیشتری از مواد اولیه را به کار می برد.

 

قوطی کرم معجزه

 

 

قوطی کرم دوجداره خارجی پاستور 25 گرمی به همراه درب پیچی

 

قوطی کرم معجزه یکی از قوطی های کرم بسیار پرطرفدار است که به دلیل طراحی بسیار خاص و منصر به فرد فروش بسیار خوبی در بازار داشته است. این قوطی برای نگه داری انواع کرم های دست ساز و انواع کرم های گیاهی و آرایشی بهداشتی به کار برده می شود و به دلیل طراحی خاص و زیبا مورد توجه عموم قرار می گیرد. در اغلب موارد مشتریان این قوطی را به رنگ قرمز شناسایی می کنند، اما به صورت کلی امکان تولید قوطی کرم معجزه با رنگبندی مختلف وجود دارد.قوطی کرم معجزه به صورت دو جداره ساخته شده است ، دوجداره بودن این قوطی ضمن اینکه باعث زیباتر دیده شدن ظاهر قوطی می شود بلکه باعث عایق بدی بهتر ظرف به لحاظ عایق بندی سرما و گرما نیز می باشد. برای تولید این قوطی از دستگاه های تزریق پلاستیک استفاده می کنند. این قوطی برای تولید با استفاده از سه قالب تولید شده که یکی از قالب ها مخصوص تولید درب و دو قالب دیگر مخصوص تولید قوطی کرم می باشند.

 

قوطی کرم معجزه دوجداره
 

 

 

فروش قوطی کرم معجزه ( پاستور ) پلاستیکی با حجم 25گرم

 

قوطی کرم معجزه ظرفیت نگه داری 25 گرم از انواع کرم های ارایشی بهداشتی را دارد ، البته ساختار و نوع طرای این قوطی به گونه ای است که بیشترین کاربرد و مصرف را برای نگه داری کرم دارد، اما به صورت کلی می تواند در مصارف خاص و محدود دیگر از این قوطی استقاده کرد.قوطی کرم معجزه با عنوان قوطی کرم پاستور نیز شناخته می شود . کارخانه تیک پلاست برای تولید انواع قوطی کرم پاستور از مواد اولیه نو و درجه یک استفاده می کند.ماده ای که برای تولید این قوطی به کار برده می شود با عنوان پلی پروپیلن شناخته می شود و جز یکی از بهترین و باکیفیت ترین پلاستیک های مصرفی در جهان است.

 

قیمت قوطی کرم دوجداره معجزه 

 

کارخانه تیک پلاست به عنوان تولید کننده بزرگ و بدون واسطه ، محصولات پلاستیکی را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند . این کارخانه از تهیه مواد اولیه تا تولید و فروش ظروف پلاستیکی را به صورت مستقیم و البته مستقل انجام می دهد و به همین دلیل در نهایت قیمت محصولات بسیار مناسب تر تعیین می شود . البته این کارخانه برای مشتریانی که تعداد بسیار بالایی از محصولات را سفارش دهند تخفیفات ویژه ای در نظر می گیرد که این خود بعث می شود خرید مشتریان به صرفه تر باشد.

برای خرید انواع قوطی کرم دوجداره 15 ، 30 ، 100 و 120 و 200 گرمی در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

09355131323

tikplast.com/shop

 

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

 

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

 

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

 

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت - خ 16 متری بوستان - خ رز پ, 43

کد پستی : 3751313485

 

09355131323 = مسئول فروش 

09021613823 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب : ظرف و قوطی کرم معجزه ( پاستور ) دو جداره خارجی 25 گرمی پلاستیکی + درب پیچی
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد