با توجه به رشد چشمگیر صنایع مختلف غذایی ، شوینده و شیمیایی و آرایشی بهداشتی و ... استفاده از ظروف بسته بندی بسیار افزایش پیدا کرده است. از آنجایی که بسته بندی شکیل و زیبای محصولات می تواند تاثیر بسزایی در فروش هرچه بهتر این ظروف داشته باشد بنابراین تولید کنندگان سعی در انتخاب بهترین ظرف با ظاهری زیبا و با کیفیت دارند. صنعت شوینده به فراوانی از ظروف پلاستیکی برای بسته بندی انواع مواد شوینده استفاده می کند. علاوه بر این دیگر صنایع مانند صنعت غذا برای نگه داری محصولات خود از ظروف پلاستیکی پت و پلی اتیلن استفاده می کنند. با توجه به اینکه مواد شوینده و دیگر محصولات به طور مستقیم با پوست افراد در تماس هستند بنابراین کیفیت آنها و نحوه نگه داری این محصولات در ظروف با کیفیت بسیار مهم است، در غیر این صورت ماهیت شیمیایی و سختار این محصولات به هم میخورد و دچار کاهش کیفیت می شوند.

 

گالن 3 لیتری پلاستیکی

 

 

فروش بطری و گالن 3 لیتری پلاستیکی پلی اتیلن 

 

گالن 3 لیتری طرح اوه یکی از گالن های مصرفی پر طرفدار است که با توجه به ساختار زیبا و استانداردی که دارد به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد. البته این گالن در ظرفیت 4 لیتری نیز تولید می شود اما نوع 3 لیتری ان نیز بسیار کاربردی است و مورد استفاده قرار می گیرد.گالن 3 لیتری طرح اوه یا هلالی به صورت اختصاصی برای این برند طراحی و تولید می شود اما با ایجاد تغییراتی کوچک در آن می توان برای برند های دیگر و نگه داری سایر شوینده ها استفاده کرد. گالن 3 لیتری اوه طراحی پیشرفته و استانداردی دارد و طبق اصول ایمنی ساخته شده است. به گونه ای که  درب دهانه خروجی و دسته گالن با یکدیگر در یک امتداد قرار می گیرند و این ویژگی باعث می شود زمانی که گالن ها بر روی یکدیگر قرار می گیرد فشار ظرف بالایی تنها بر روی دسته و یا درب وارد نشود و در سراسر گالن پخش شود .این ویژگی از شکسته شدن و آسیب به گالن تا حدود بسیاری جلوگیری می کند.

 

گالن 3 لیتری طرح اوه

 

گالن 3 لیتری پلی اتیلن پلاستیکی با وزن بالا به همراه درب فوم دار و پلمپ دار

 

ظرف 3 لیتری اوه با استفاده از ماده ای به نام پلی اتیلن ساخته می شود. پلی اتیلن یکی از پرکاربرد ترین پلاستیک ها است که در سراسر دنیا برای تولید انواع ظروف پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد فراوانی دارد. ویژگی های قابل توجه پلی اتیلن باعث شده کاربرد ان روز به روز در حال افزایش باشد. البته در ساخت و تولید گالن 3 لیتری استفاده از پلی اتیلن نو بسیار مهم است، زیرا اگر از ماده دست دوم استفاده شود، ظرف تولید شده به هیچ عنوان مقاومت لازم را ندارد.یکی از بیشترین کاربرد های گالن 3 لیتری طرح اوه برای نگه داری مواد شوینده مانند مایع ظرفشویی و دستشویی است. علاوه بر این از این گالن برای نگه داری انواع محلول های سفید کننده و ضدعفونی کننده نیز استفاده می کنند. با توجه به اینکه این مواد بهداشتی هستند و به طور مستقیم با سلامت افراد در ارتباط هستند، بنابراین باید در ظروف با کیفیت نگه داری شوند، همچنین مقاوم بودن این ظروف در حمل و جابه جایی مواد شوینده بسیار مهم است ،زیرا اگر این گالن ها حین جابه جایی بر اثر ضربه دچار شکستگی شوند می تواند منجر به دردسر فراوان شود.

 

گالن 3 و 4 لیتری کتابی

 

تولید و فروش انواع بطری 4 لیتری پلاستیکی

 

کارخانه تیک پلاست به عنوان تولید کننده عمده انواع ظروف پلاستیکی، گالن 3 لیتری طرح اوه یا هلالی را در بهترین کیفیت و با وزن بالا تولید می کند. در واقع استفاده از وزن بالا مواد پلی اتیلنی باعث می شود کیفیت ظرف بسیار بالاتر برود و همچنین جداره ضخیم تری داشته باشد. علاوه بر این برخی  از تولید کنندگان سودجو در عرصه پلاستیک بدون اینکه مصرف کننده را آگاه کنند از مواد درجه دوم یا اصطلاحا گرانول استفاده می کنند تا محصول را با قیمت ارزان تری به فروش برسانند. استفاده از این مواد ضمن اینکه منجر به افت کیفیت ماده موجود در ظرف می شود بلکه باعث می شود مقاومت مکانیکی گالن بسیار کاهش پیدا کند و در اثر ضربات کوچک و جزئی دچار ترکیدگی و ترک شود.

 

برای خرید انواع گالن 3 لیتری پلاستیکی پلی اتیلن در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

09355131323

tikplast.com/shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت - خ 16 متری بوستان - خ رز پ, 43

کد پستی : 3751313485

 

09355131323 = مسئول فروش 

02191302629= پشتیبانی فروش

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب : بطری و گالن 3 لیتری پلاستیکی پلی اتیلن مواد نو ارزان + درب فوم دار
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد