صنعت پلاستیک به دلیل افزایش تقاضای مصرف کنندگان بسیار پیشرفت کرده است و طی چندین سل اخیر رشد چشمگیری داشته است، به گونه ای که می توان بیش از هزاران نوع مختلف از ظروف پلاستیکی را در ساختار های متنوع طراحی و تولید کرد. مواد اولیه پلاستیک انواع بسیار متنوعی دارند و هرکدام از آنها برای تولید نوع خاصی از ظروف کاربردی هستند. پت و پلی اتیلن و پلی پروپیلن جز رایج ترین مواد اولیه پلاستیک هستند که به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرند و بیشتر از سایر مواد اولیه خام پلاستیک کاربرد دارند. کارخانه تیک پلاست یکی از برند های فعال و صاحب نام در عرصه پلاستیک است و سابقه طولانی در زمینه طراحی و تولید انواع ظروف پلاستیکی دارد. این کارخانه خط تولید به روز و بسیار پیشرفته و مجهزی دارد و با به کارگیری از بهترین دستگاه های تزریق و بادی و بادکن و .... انواع متنوعی از ظروف پلاستیکی را در شکیل ترین حالت ممکن تولید می نماید.

 

درب فیلیپ تاپ دهانه 28 تاج خروسی

 

 

درب فیلیپ تاپ طرح تاج خروسی و اردکی و نک دار ( فشاری )

 

در اغلب مواد تمامی بطری ها و ظروف پلاستیکی به همراه درب مصرف می شوند و وجود درب برای این ظروف ضرورت دارد .درب های پلاستیکی انواع بسیار مختلفی دارند و در سایز های متنوع از کوچک تا بزرگ تولید می شوند. یکی از ویژگی های قابل توجه درب پلاستیکی این است که علاوه بر بطری ها ظروف پلاستیکی می توان از آن بر روی بطری های شیشه ای نیز استفاده کرد. علاوه بر این کلیه درب های پلاستیکی بر روی بطری پت و پلی اتیلن به راحتی بسته می شوند و در صورت اینکه کیفیت خوبی داشته باشند می توان تا مدت طولانی بدون اینکه آسیبی به درب وارد شود از آن استفاده کرد.

 

درب فیلیپ تاپ پلاستیکی

 

 

درب فیلیپ تاپ دهانه 16 ، 18 ، 20 ، 24 ، 28 و 38 میلی متر مناسب شوینده 

 

درب فیلیپ تاپ جز یکی از درب های پلاستیکی پر مصرف و رایجی است که از آن به فراوانی استفاده می کنند. به دلیل اینکه درب های فیلیپ تاپ قابلیت باز و بسته شدن بسیار آسانی دارند و کار با آنها برای مصرف کننده بسیار آسان می باشد. این درب ها خود در انواع متنوعی تقسیم بندی می شوند اما به صورت کلی نحوه کار با انها مشابه است. درب فیلیپ تاپ در انواع تاج خروسی ، اردکی و نک دار یا فشاری تقسیم بندی می شوند. درب های تاج خروسی به عنوان درب بطری های مایع ظرفشویی بسیار کاربردی است و از دیگر موارد مصرفی آن می توان به عنوان درب آتش زنه نام برد. به صورت کلی انواع درب فیلیپ تاپ اردکی و تاج خروسی دهانه 24 و 28 . ... در صنعت شوینده به خصوص شامپو بسیار کاربرد دارند و در صنعت آرایشی بهداشتی و مواد غذایی نیز به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

درب فیلیپ تاپ دهانه 38

 

 

فروش درب فیلیپ تاپ دهانه 24 ، 28 و 38 میلی متر با قیمت مناسب

 

درب های فیلیپ تاپ با استفاده از دستگاه تزریق و مواد اولیه پلی پروپیلن تولید می شوند. دقت دستگاه های تزریق پلاستیک در ساخت این درب ها بسیار بالا است ،به گونه ای که هیچ گونه عیب و نقص و خطایی در ساختار ظاهری این درب ها دیده نمی شود. درب فیلیپ تاپ آب بندی و عایق بندی بسیار خوبی دارد و با توجه به طراحی هوشمندانه قالب احتمال نشتی سیال درون بطری از درب بسیار کم و نزدیک به صفر می باشد. کارخانه تیک پلاست به عنوان تولید کننده نوین و بزرگ انواع درب فیلیپ تاپ ، این درب هارا در بهترین کیفیت و کارایی در سایز ها و رنگبندی دلخواه مشتریان تولید می کند.

 

درب فیلیپ تاپ دهانه 20

 

 

قیمت درب فیلیپ تاپ تاج خروسی و اردکی درجه یک با رنگبندی

 

برای انتخاب درب فیلیپ تاپ یکی از مهم ترین و اصلی ترین پارامتر ها در نظر گرفتن ابعاد دهانه خروجی بطری است. دهانه بطری های پلاستیکی از کوچک تا بزرگ متفاوت هستند. درب فیلیپ تاپ عموما با دهانه 16 ، 18 ، 20 ، 24 ، 28 و 38 میلی متر تولید می شوند و عموما بیشترین مصرف و کاربرد را دارند. تولید درب فیلیپ تاپ با دهانه استاندارد و دقیق باعث می شود بتوان با اطمینان خاطر از این درب ها بر روی بطری مخصوص خود استفاده کرد .کارخانه تیک پلاست علاوه بر این ، از مواد کاملا نو و درجه یک و رنگ های مجاز خوراکی یا اصطلاحا فود گرید استفاده می کند. بنابراین می توانید با اطمینان خاطر از انواع مختلف درب فیلیپ تاپ برای مصارف غذایی و بر روی بطری های حاوی مواد خوراکی استفاده کنید. با توجه به اینکه کارخانه تیک پلاست به صورت مستقیم فرآیند تهیه مواد اولیه تا تولید و فروش انواع درب های فیلیپ تاپ را به صورت مستقیم و بدون حضور هیچ واسطه ای انجام میدهد، بنابراین مشتریان می توانند با قیمت بسیار مناسب تری این محصول را خریداری نمایند. علاوه بر این همچنین برای سفارش های بالا تخفیفاتی ویژه در نظر گرفته می شود.

 

برای خرید انواع درب فیلیپ تاپ دهانه 16 ، 18 ، 20 ، 24 ، 28 و 38 میلی متر در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

 

09355131323

tikplast.com/shop

 

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

 

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

 

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

 

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت - خ 16 متری بوستان - خ رز پ, 43

کد پستی : 3751313485

 

09355131323 = مسئول فروش 

09021613823 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب: : درب فیلیپ تاپ دهانه 20 ، 24 ، 28 و 38 میلی متر پلاستیکی طرح تاج خروسی و اردکی با رگبندی 
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد