ظروف پلاستیکی در صنایع مختلف شوینده ، شیمیایی ، دارویی ، غذایی و آرایشی بهداشتی و ... بسیار ب کار برده می شوند و تقریبا جز پر مصرف ترین ظروفی هستند که با توجه به دارا بودن مزایا  فراوان جایگاه مهمی در صنعت بسته بندی دارند. کیفیت ظروف پلاستیکی در بسته بندی برخی محصولات بسیار مهم است به طور مثال در صنعت دارویی و مواد غذایی که به طور مستقیم توسط انسان مورد استفاده قرار می گیرند، کیفیت ظرفی که برای نگه داری این محصولات به کار برده می شود بسیار مهم است، زیرا اگر ظرف پلاستیکی از کیفیت لازم برخوردار نباشد می تواند مجنر به افت کیفیت محصولات مختلف شود. برای تولید ظروف پلاستیکی آنچه که در تعیین کیفیت ظرف بسیار تاثیر می گذارد نوع و جنس ماده اولیه ای است که در ساخت ظرف مورد نظر استفاده می شود. برخی از تولید کنندگان ظروف پلاستیکی برای اینکه سود بیشتری داشته باشند و محصولات خود را با قیمت مناسب تری به فروش برسانند از مواد دسته دوم یا مصرف شده استفاده می کنند .این مواد که عموما با عنوان گرانول شناخته می شوند به شدت سبب افت کیفیت محصولات مختلف میشود و به دلیل اینکه بار ها مورد استفاده قرار گرفته و بازیافت شده اند می تواند تاثیرات منفی در سلامت افراد و مصرف کنندگان بگذارد.

 

 

 

 

کارخانه تولید کننده و طراحی گالن 4 لیتری پلی اتیلن پلاستیکی

 

کارخانه تیک پلاست از تولید کنندگان خوش نام و مطرح در صنعت پلاستیک است و با بیش از یک دهه سابقه و فعالیت مستمر در این زمینه موفق شده تا جایگاه و سهم ویژه ای ازاین بازار را به خود اختصاص دهد. این کارخانه برای تولید انواع ظروف پلاستیکی از مواد اولیه کاملا درجه یک و نو استفاده می کند ، به همین دلیل کیفیت ظروف این برند بسیار بالا است ،به گونه ای که در تمامی آزمایشگاه های استاندارد کنترل کیفیت ، کاملا مورد تایید قرار می گیرند و با استاندارد های بهداشتی و غذایی کاملا مطابقت دارند .گالن یکی از محصولات تولیدی پرفروش و پرطرفدار است که در خط تولید کارخانه تیک پلاست در انواع بسیار مختلف با ظرفیت های متنوع طراحی و تولید می شوند.

 

 

گالن 4 لیتری پریل

 

فروش گالن 4 لیتری پلی اتیلن مواد نو طرح پریل

 

گالن 4 لیتری طرح پریل یکی از گالن ها پرطرفدار و پرفروش است ک با توجه به طراحی هوشمندانه مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.این گالن دقیقا ظرفیت نگه داری 4 لیتر از سیالات مختلف را دارد اما به صورت کالی با توجه به ساختار و شکلی که دارد بسیار برای نگه داری مایع ظرفشویی و دستشویی و مایع شوینده ماشین لباسشویی مورد استفاده قرار می گیرد. البته این ظرف برای نگه داری انواع محلول های سفید کننده سطوح و مایعات ضد عفونی کننده مناسب و کاربردی می باشد. در تولید این گالن وزن بالایی از مواد اولیه به کار برده می شود ،در واقع با بالاتر رفتن وزن گالن جداره دیواره ها ضخیم تر می شود و مقاومت مکانیکی ظرف افزایش می یابد. به گونه ای که گالن 4 لیتری در اثر ضربه و فشار دچار مشکلاتی چون ترکیدگی و ترک می شود .بنابراین این گالن ها به لحاظ مقاومت نیز بسیار عالی عمل می کنند و تحت تاثیر ضربه و فشار دچار تغییر شکل و حالت نمی شوند.

 

 

بطری و گالن 4 لیتری پریل

 

قیمت گالن 4 لیتری پلاستیکی طرح پریل مناسب مایع ظرفشویی و دستشویی و ...

 

برای تولید گالن 4 لیتری پریل از ماده ای به نام پلی اتیلن استفاده می شود .پلی اتیلن ماده اولیه تشکیل دهنده بسیاری از ظروف پلاستیکی است و به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد .پلی اتیلن جز پلاستیک های بدون اثر است و با توجه به اینکه مقاومت شیمیایی بالایی که دارد مورد کاربرد فراوان قرار می گیرد.وزن سبک و مقاومت در برابر حرات از دیگر ویژگی های قابل توجه این ماده است. کارخانه تیک پلاست برای تولید گالن 4 لیتری پریل از مواد اولیه نو استفاده می کند و با توجه به اینکه پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه های پلاستیک بادی را برای تولید این گالن ها استفاده می کند ، بنابراین محصول با کیفیت بسیار بالا و ظاهری بدون عیب و ایراد تولید و به دست مصرف کننده می رسد. با توجه به اینکه تیک پلاست تولید کننده عمده انواع گالن 4 لیتری طرح پریل است و بدون هیچ گونه واسطه ای فرآیند تولید و فروش این محصولات را انجام می دهد. بنابراین محصولات متنوع با قیمت بسیار مناسب تری به فروش می رسند و مشتریان می توانند با اطمینان خاطر به لحاظ کیفیت و قیمت محصولات را خریداری نمایند.

برای خرید انواع گالن 4 لیتری پلی اتیلن طرح پریل در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

09355131323

tikplast.com/shop

 

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

 

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

 

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت - خ 16 متری بوستان - خ رز پ, 43

کد پستی : 3751313485

 

09355131323 = مسئول فروش 

09021613823 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب: گالن 4 لیتری پلی اتیلن پلاستیکی طرح پریل مواد نو مناسب شوینده + درب فوم دار
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد