کارخانه تیک پلاست تولید کننده ی انواع ظروف پلاسیکی در طرح های و رنگ های مختلف برای مصارف دارویی، بهداشتی، غذایی و ... می باشد. ظروف تولیدی در کارخانه ی تیک پلاست دارای تاییدیه برای مصارف بهداشتی و غذایی را دارد  همچنین  ظروف تولید شده برای مواد شوینده در این کارخانه دارای طرح ها و رنگهای مختلف برای انواع مصارف تولیدی است و مشتریان گرامی می توانند مناسب ترین محصول را انتخاب و در تیراژ های مختلف سفارش دهند. تیک پلاست با بهره برداری از علم روز و دستگاه های بروز صنعتی و با روش های تزریقی و بادی انواع پت برای مصارف گوناگون بهداشتی و شوینده ها را تولید می کند. پلی اتلن به کار رفته در تولید پت های مواد شوینده بهترین پلی اتلن موجود در بازار است. همچنین طبق سلیقه ی مشتری امکان تغییر رنگ بطری ها و پت ها وجود دارد. در صورت لزوم می توانید ابعاد مورد نظر خود را برای تولید محصول مورد نیازتان به تیک پلاست بدهید و در اسرع وقت سفارشات خود را در هر کجای ایران که باشید تحویل بگیرید. تمام محصولات تیک پلاست ضمانت تولید دارد و در صورت وجود ایراد در محصول، مشکلات مورد نظربرطرف می شود. جهت اطلاع بیشتر از محصولات و لیست قیمت های ما با شماره های مندرج در انتهای این مطلب تماس حاصل نمایید.

 

 بطری مایع ظرفشویی 1 لیتری طرح پریل

 

 

انواع بطری مایع ظرف شویی 1 لیتری طرح پریل

 

بطری های موجود برای مایع ظرف شویی بسته به سلیقه و نیاز تولید کننده قابل تولید در مجموعه ی تیک پلاست هستند. قوطی های مایع ظرف شویی ساخته شده از پلی اتلین و قابلیت استفاده از سری های مختلف را دارند . همچنین در صورت وجود نداشتن طرح دلخواه تولید کنندگان گرامی در صورت درخواست تولید کنندگان می توانند طرح مورد نظر خود را با طراحان تیک پلاست در میان بگذارند و باقی مراحل تولید تا ارسال سفارش را به دست تیک پلاست بسپارندبطری های مایع ظرف شویی قابلیت نصب درب های دو تکه را دارند که بیشترین و راحت ترین مصرف را برای بطری های مایع ظرف شویی دارند. این درب ها با بالا و پایین کشیده شدن باز و بسته می شوند و در هنگام بسته بودن کاملا مانع خروج مایع ظرف شویی از ظرف می شوند. مواد به کار رفته در تولید این محصول از مواد کاملا نو و درجه یک است و تیک پلاست تضمین می دهد هرگز در محصولات تولیدی خود از مواد نامرغوب استفاده نکرده استهمچنین بطری های تولید شده تماما دارای وزن, ضخامت و دوام مناسب هستند. طرح منحنی روی بطری جذابیت بیشتری به محصول می دهد و باعث می شود هنگام استفاده از دست سر نخورد و باعث افزایش رضایت مشتری  می شود.  تیک پلاست رسالت دارد بهترین کیفیت را با مقرون به صرفه ترین قیمت برای  تولید کنندگان گرامی فراهم آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید این محصول می توانید با شماره تماس مسئول فروش که در انتهای این مطلب درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 ظرف مایع ظرفشویی

 

 

فروش بطری مایع ظرف شویی یک لیتری

 

مایع ظرف شویی یکی از پر مصرف ترین موادهای شوینده محسوب می شود و از آنجایی که در اکثر آشپزخانه ها این محصول وجود دارد پس باید ظاهر مناسبی داشته باشد و در بسته بندی مناسب به دست مصرف کننده برسدتیک پلاست تولید کننده های انواع ظروف پلاستیکی در حوزه های مختلف قادر است سفارشات انبوه شما را تولید و به هر نقطه ای از ایران ارسال کند. محصولات تولید شده در این مجموعه تماما استاندارد هستند و در اسرع وقت آماده و ارسال می گردندتیک پلاست یکی از بزرگترین تولید کننده های ظروف پلاستیکی در کشور افتخار همکاری با شرکت های مطرح و بزرگ تولید کننده ی مواد شوینده، مواد غذایی، صنعت دارو، لوازم آرایشی و... را دارد. با توجه به کارنامه ی پر بار تیک پلاست شما می توانید برای ظروف محصولات خود به  تیک پلاست اعتماد کنید و ما سفارش شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تولید و ارسال کنیم. در صورت سفارش در تعداد بالا تخفیف های ویژه نیز به تولید کنندگان گرامی داده می شود. همچنین تیک پلاست محصولات خود را ضمانت می کند و در صورت وجود محصول معیوب در سفارش ها تیک پلاست اقدام به جایگزینی با محصول سالم خواهد کردتولید کننده های گرامی می تواند جهت سفارش بطری مایع ظرف شویی یک لیتری با واحد فروش تماس حاصل نمایند.

 

بطری مایع ظرفشویی طرح پریل

 

 

قیمت عمده بطری مایع ظرف شویی 1 لیتری طرح پریل

 

تیک پلاست تولید کننده ی انواع ظروف پلاستیکی آماده ی همکاری با تولید کنندگان محترم و در تیراژ های مختلف است. قیمت محصولات تیک پلاست نسبت به سایر تولید کنندگان این صنعت قیمت معقولی بوده و کیفیت تمامی محصولات در عین حفظ  کیفیت از قیمت مناسب برخوردار هستند. مواد تولید شده در تولید ظرف مایع ظرف شویی طرح پریل از بهترین مواد موجود در بازار و کاملا نو است و بهداشتی بودن این محصول تضمین شده است . محصولات تولید شده در تیک پلاست تماما دارای استاندارهای لازم استحکام، بهداشت و .. هستند و خیال تولید کنندگان را از اینکه محصولات تولیدی خود را با ظروف تیک پلاست به دست مشتری برساند راحت می کند. جهت دریافت لیست قیمت محصولات تیک پلاست و مشاوره؛ واحد فروش تیک پلاست در خدمت شماستبرای خرید بطری یک لیتری مایع ظرف شویی  طرح پریل در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

09010816161

09355131323

tikplast.com/shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت 

کد پستی : 3751313485

09010816161 ، 09355131323 = مسئول فروش

09021613823 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب: تولید + فروش مستقیم بطری (قوطی) یک لیتری مایع ظرفشویی طرح پریل
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد