تیک پلاست تولید کننده ی انواع ظروف پلاستیکی با ظرفیت تولید مناسب با دستگاه های به روز و تمام اتوماتیک آماده ی تامین ظروف پلاستیکی برای تمام مصارف مواد بهداشتی، داروی، غذایی و ... می باشد. ظرف های پت رنگی استوانه ای تولید شده در کارخانه ی تیک پلاست با پلی اتیلن با کیفیت تولید می شود. تمامی پت ها طبق استاندارد های بین اللملی تولید می شوند و دارای ضمانت می باشند. کارخانه ی تیک پلاست واقع در غرب تهران آماده است سفارشات دلخواه شما را در تعداد و طرح های مختلف تولید و به تمام نقاط ایران ارسال کند. تیک پلاست با افتخار در کارنامه ی خود سابقه ی همکاری با برند های معروف صنعتی زیادی را دارد و شما می توانید با اعتماد به محصولات تیک پلاست محصولات خود را با بسته بندی مناسب و خیال راحت به دست مشتری برسانید. در تیک پلاست محصولات تولید شده بعد از تولید توسط کارشناسان خط تولید ما بازبینی می شوند تا محصول سفارش داده شده سالم و با کیفیت مناسب به دست مشتریان عزیز برسد. جهت مشاوره ی بیشتر و کسب اطلاع از قیمت ها با شماره تماس مدیر فروش که در انتهای این مطلب درج شده است تماس حاصل نمایید.

 

 

پت های استوانه ای 60 میلی لیتر

 

 

فروش عمده ی بطری پت استوانه ای 60 ، 100 ، 250  cc

 

در تیک پلاست انواع بطری در اندازه ها و رنگ ها و طرح های مختلف موجود می باشد. ظروف تولید شده در تیک پلاست درصورت درخواست مشتری طی فرآیند تابش اشعه ضد عفونی می شوند و می توان از این ظروف برای صنعت دارو و مواد غذایی استفاده کرد. بطری های 60 سی سی و 100 سی سی و 250 سی سی تولید شده در تیک پلاست در رنگ های مختلف و با درپوش های قابل استفاده ی گوناگون می توانند گزینه ی مناسبی برای محصول شما باشند. با گسترش بیماری کرونا و نیاز بیشتر مردم به ضد عفونی کردن سطوح و دست ها، بطری های استوانه ای گزینه ی مناسبی برای حمل آسان الکل در جیب و کیف می باشد. دهانه ی این بطری قابل نصب اسپری برای استفاده ی راحت تر است. این محصول دارای ضخامت مناسب و مقاوم در برابر فشارهای معمول می باشد.تیک  پلاست با رویکرد اقتصادی محصولات خود را با بهترین کیفیت و با نازل ترین قیمت تولید می کند. پت های رنگی کوچک مناسب انواع مصارف صنعتی و خانگی در تیک پلاست از تنوع زیادی برخوردار هستند و شما می توانید طبق نیاز و سلیقه از محصولات با کیفیت تیک پلاست استفاده نمایید . جهت کسب اطلاعات بیشتر باواحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

بطری پت رنگی

 

 

قیمت و هزینه عمده بطری پت

 

تیک پلاست با دانش روز و بکارگیری مواد اولیه ی مرغوب تاکنون توانسته بیشترین رضایت مشتری را کسب کند. رسالت تیک پلاست تولید محصولات با کیفیت ایرانی  در تیراژ بالا و تماما بهداشتی ودر عین حال اقتصادی می باشد. محصولات تولید شده در تیک پلاست در مصارف گوناگون دارویی، بهداشتی، غذایی و... مورد مصرف تولید کنندگان مطرح قرار گرفته است و رضایت بالای تولید کنندگان از محصولات یک پلاست در طی سالیان متمادی افتخار تیک پلاست بوده است. تیک پلاست با بکارگیری بهترین طراحان صنعتی می تواند محصول مورد نیاز شما را طراحی و تولید کند. همه چیز آماده است! تنها طرح مورد نظر خودتان را به ما بدهید و باقی مراحل را به تیک پلاست بسپارید. تمامی مراحل طراحی و تولید در تیک پلاست در بهترین حالت انجام می شود. جهت سفارش محصول از بخش سفارش محصول در وبسایت اقدام نمایید.

تیک پلاست جهت خرید عمده بطری پلاستیکی رنگی در تهران بهترین گزینه است!

چرا؟

تولید با مواد اولیه ی درجه یک

تولید در اسرع وقت

تحویل سفارش در سریع ترین زمان ممکن

تنوع بالای محصولات

کیفیت بالای محصولات

رعایت بالاترین سطح بهداشت در خط تولید

دارای بروزترین ماشین آلات صعنتی

 جهت دریافت لیست قیمت بطری پت و مشاوره ی خرید بطری پت با شماره ی مسئول فروش که در انتهای این مطلب درج شده است تماس حاصل فرمایید.

 

 

بطری پت استوانه ای رنگی

 

 

ظرف و بطری پت 60 ، 100 ، 250  cc

 

اگر دنبال محصولات پلاستیکی متنوع و با کیفیت هستید؛ تیک پلاست با فروش محصولات پلاستیکی یکی از بهترین تولید کننده های مطرح در ایران، آماده ی ارسال عمده ی سفارشات شما به تمام نقاط ایران می باشد. کلیه ی مراحل تولید و ارسال سفارشات در سریع ترین زمان ممکن انجام می گیرد و مواد پلیمری به کار رفته در تولید محصول درجه ی یک و مرغوب هستند. بطری های کوچک شصت میل در رنگ های متنوع  و جذاب بهترین گزینه برای بسته بندی های کوچک می باشند. رنگ های جذاب این محصول و دوام بالای آن باعث می شود این محصول را بتوان برای اسباب بازی هایی نظیر تفنگ آبپاش و... استفاده کرد. رنگ به کار رفته در این محصول باعث جذابیت اسباب بازی و فروش بیشتر اسباب بازی می شود. در صورت نیاز امکان تغییر اندازه ی بطری شصت میل نیز وجود دارد. همان طور که می دانید لوازم آرایشی یکی از حوزه های پر فروش و سود آور در تمام دنیا می باشد. بنابراین داشتن ظاهر مناسب محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است. بطری های پلاستیکی 60 میل تیک پلاست با ظاهری جذاب و رنگ های متنوع یکی از بهترین قوطی های مورد استفاده برای لوازم آرایشی می باشد. از این قوطی می توان برای انواع کرم ها، لوسیون ها، روغن ها و ... استفاده کرد و ظاهر مناسب به محصول تولیدی بخشید.  فروشگاه تیک پلاست یکی از متنوع ترین فروشگاه های خرید ظروف پلاستیکی می باشد. این فروشگاه دارای نماد اعتماد می باشد و با خیال راحت می توانید محصولات خود را خرید و در اسرع وقت تحویل بگیرید. همچنین اگر محصول مورد نظر شما در بین سبد متنوع محصولات تیک پلاست موجود نبود، می توانید مشخصات ظرف دلخواه خودتان را به ما بسپارید و ما کلیه ی مراحل طراحی تا تولید را به عهده می گیریم و در کوتاه ترین زمان به هر نقطه از ایران تحویل می دهیم.

برای خرید قوطی استوانه ای 60 و 100 و 250 میلی لیتر در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

09355131323

09010816161

tikplast.com.shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09010816161

09355131323

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

 

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت 

کد پستی : 3751313485

09010816161 ، 09355131323 = مسئول فروش

09021613823 ، 02191302629 = پشتیبانی فروش

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب: فروش ویژه بطری پت پلاستیکی استوانه ای 60، 100، و 250 میلی لیتر
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد