تیک پلاست تولید کننده انواع ظروف پلاستیکی است و  قادر به تولید انواع ظروف و درب های پلاستیکی در طرح ها و رنگ های مختلف در تیراژ بالا است. این کارخانه تامین کننده ی تولید کنندگان گوناگون در زمینه های مختلف آرایشی، شیمیایی، دارویی و… است و تاکنون رضایت شرکت های بزرگی را کسب کرده است. همچنین این شرکت سابقه ی همکاری با تولید کنندگان مطرح بسیاری را داشته و در کارنامه ی خود افتخارات بزرگی را کسب کرده است. درب های فندکی تیک پلاست با روکش کروم در دو نوع طلایی و نقره ای تولید شده با متریال درجه یک می تواند در محصولات زیادی از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی با توجه به ظاهر زیبایی که دارد استفاده شود. این محصول باعث می شود ظاهر ظرف؛ لوکس و جذاب تر شود و این زیبایی در افزایش فروش محصول تاثیر به سزایی دارد. اکثر بانوان با سلیقه ی ایرانی دوست دارند لوازم موجود در آشپزخانه یا حمام یا لوازم آرایشی شان ظاهر زیبایی داشته باشد و مکمل زیبایی محیط اطرافشان بشوند. بنابراین اهمیت این محصول در اینگونه از مصارف به وضوح مشخص است. جهت اطلاع بیشتر از ادرب فندکی با روکش کروم می توانید با واحد فروش که شماره تماس آن در ذیل این متن درج شده است تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

تولید درب فندکی کروم دهانه  24 و 28 میلی متر

 

درب های فندکی کرومی از زیبایی زیادی برخوردار هستند. این درب ها به صورت دو تکه است که تکه ی داخلی از جنس پلی اتیلن و تکه ی خارجی روکش کروم دارد و در رنگ های نقره ای و طلایی و دهانه 24 میلی متر و 28 میلی متر به تولید می رسند. قسمت بالایی این درب که مایعات از آن خارج می شود در حالت بسته به هیچ عنوان نشتی ندارد و این باعث می شود در حین حمل و نقل و همچنین مصرف؛ خیال تولید کننده و مصرف کننده راحت باشد و از بروز خسارت های احتمالی جلوگیری کند. مواد اولیه ی به کار رفته در تولید این محصول به هیچ عنوان از مواد بازیافتی نیستند و کاربرد این درب ها در محصولات بهداشتی و آرایشی اهمیت این موضوع را بیشتر می کند که مواد اولیه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و همچنین از بهداشت مناسب و ظاهر تمیز و شیک برخوردار باشند. درب های فندکی با توجه به ظاهر زیبا در کنار مصرف آسان که با فشار کم دست قابل استفاده است طرفداران بسیاری دارد و تولید کنندگان محترم می توانند تولید این محصول را به دست تیک پلاست بسپارند و آمار فروش خود را بالاتر ببرند.

 

 

 

 

قیمت عمده درب فندکی با کیفیت 

 

تیک پلاست با توجه به شرایط اقتصادی موجود در سدد است محصولات تولیدی خود را با بیشترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن به دست  تولید کنندگان عزیز برساند. با توجه به اینکه فروش واسطه ای باعث افزایش قیمت محصول تولیدی می شود تیک پلاست با در دست گرفتن فروش خود به صورت بی واسطه کمترین قیمت ممکن را برای افزایش رضایت تولید کنندگان گرامی فراهم کرده است و این باعث شده قیمت تمام شده ی تولید محصولات تولید کنندگان سرافزار ایرانی پایین تر بیاید و باعث افزایش فروش و در نهایت رضایت خاطر تولید کنندگان و مصرف کنندگان شود. همچنین تمامی محصولات تولید شده در تیک پلاست دارای ضمانت می باشد و در صورت خرابی در محصولات تولیدی در کمال احترام شرکت اقدام به جبران خواهد کرد. با توجه به نوسان قیمت در بازار و ثابت نبودن قیمت ها برای استعلام قیمت ها و دریافت لیست محصولات با شماره تماس واحد فروش شرکت تیک پلاست که  در پایین همین مقاله موجود است تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت مشاوره ی خرید و ارسال نمونه ی محصولات نیز واحد فروش در خدمت تولیید کنندگان ایرانی عزیز خواهد بود. هدف تیک پلاست کمک به تولید ایرانی و پیشرفت روز افزون اقتصاد در کنار سایر تولید کنندگان ایرانی است.

 

 

درب فندکی دهانه 24

 

 

 

درب شامپو فندکی با روکش کروم

 

درب های روکش دار کروم با ظاهر زیبایی که دارند تاثیر به سزایی در فروش محصول دارند. کیفیت این درب ها تضمین شده است. کروم روی درب با کیفیت بالایی که دارد در مقابل خراش های سطحی و کنده شدن مقاوم است.  رطوب موجود در حمام هم نیز تاثیری در کیفیت کروم ندارد و در مدت زمان طولانی نیز کیفیت خود را حفظ میکند. همچنین درب فندکی نیز با افزایش تعداد باز و بسته شدن همچنان کیفیت اولیه ی خود را حفظ میکند و در هنگام بسته بودن به خوبی مانع بیرون ریختن مایع درون ظرف می شود و هیچ گونه نشتی ای ندارد. در هنگام باز بودن نیز مایع به اندازه ی کافی به بیرون منتقل می شود و مصرف کننده می تواند با خیال راحت ظرف را وارونه کند و از مایع درون ظرف به مقداری که دوست دارد استفاده کند. درب های فندکی همچنین برای مصارف آرایشی از جمله کرم ها و لوسیون ها هم کاربرد دارد و می تواند تجربه ی کاربر پسندی را برای مشتریان فراهم کند. جهت مشاوره ی بیشتر و یا ارسال نمونه و همچنین استعلام قیمت ها می توانید با واحد فروش شرکت تیک پلاست تماس حاصل فرمایید و از آخرین قیمت با خبر شوید. تیک پلاست آماده است در تیراژ های مختلف درب فندکی با روکش کروم شما را در اسرع وقت تامین کند. برای خرید درب فندکی با روکش کروم در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

09355131323

09010816161

tikplast.com.shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09010816161

09355131323

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت 

کد پستی : 3751313485

09010816161 ، 09355131323 = مسئول فروش

09021613823 ، 02191302629 = پشتیبانی فروش

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب: فروش ویژه درب فندکی 24 و 28 میلی متر ( آرایشی بهداشتی، شامپو و ... )
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد