تیک پلاست تولید کننده ی انواع ظروف پلاستیکی برای مصارف بهداشتی و آرایشی و دارویی و … یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنایع پلاستیکی در کشور است. این کارخانه با رویکرد اقتصادی و حمایت از تولید کنندگان ایرانی تامین کننده ملزومات پلاستیکی بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک ایرانی است. تمامی محصولات تولید شده در این شرکت با شعار کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه تولید می شوند و در شان و منزلت ایرانیان عزیز می باشند. قوطی کرم 500 گرمی یکی از تولیدات شرکت تیک پلاست با کیفیت بالا است.  ظرف و درب این محصول در رنگ های مختلف قابل تولید است و تولید کنندگان می توانند طبق نیاز و سلیقه ی خود محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. حجم بالای این ظرف می تواند گزینه ی مناسبی برای کاهش هزینه ی تولید باشد و برای مصارف آرایشگاه ها که در حجم بالا محصول را مصرف می کنند گزینه ی مناسبی است.  جهت آگاهی بیشتر از این محصول و سایر محصولات ما و استعلام قیمت ها با شماره تماس موجود در انتهای این مقاله تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش ما در اسرع وقت نسبت به پاسخ سوالات شما و ثبت سفارش ها در خدمت شما هستند.

 

ظرف کرم 500 گرمی

 

 

خرید قوطی کرم 500 گرمی با کیفیت

 

قوطی کرم 500 گرمی تولید شده در شرکت تیک پلاست می تواند برای ماسک مو، کرم مو و … نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این قوطی با توجه به حجم بالایی که دارد سطح بیشتری را روی ظرف در اختیار طراح قرار می دهد و می توان از طرح ها و تبلیغات بیشتری برای محصول مورد نظر استفاده کرد خود ظرف و درب آن محل مناسبی برای برچسب ها و طرح های تولید کننده است. این ویژگی باعث افزایش فروش محصول می شود. خرید این محصول در شرکت تیک پلاست در تیراژ بالا و رنگ دلخواه امکان پذیر است و شما می توانید با ارتباط با کارشناس فروش شرکت تیک پلاست اقدام به خرید یا درخواست ارسال نمونه کنید و مشاوره های بیشتری را دریافت کنید. همچنین در صورتی که طرح مورد نظر شما در بین محصولات متنوع تیک پلاست موجود نبود تیک پلاست می تواند قوطی مورد انتظار مواد آرایشی شما را طراحی و تولید کند. تمامی محصولات تیک پلاست از مواد اولیه ی درجه یک تولید شده اند و تضمین کیفیت دارند. استفاده از مواد درجه یک با توجه به اینکه این ظرف برای محصولات آرایشی از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورت معیوب بود محصول تولیدی تیک پلاست محصول سالم را با معیوب جایگزین خواهد کرد. شماره تماس و سایر راه های ارتباطی جهت مشاوره و یا ثبت سفارش در انتهای این مقاله درج شده است. هدف تیک پلاست افزایش رضایت مشتریان گرامی می باشد.

 

 

قوطس کرم 500 گرم

 

 

قیمت و هزینه  عمده  قوطی کرم 500 گرمی

 

قوطی کردم 500 گرمی یکی از پر طرفدار ترین محصولات تیک پلاست است. با توجه به حجم زیادی که این ظرف می گیرد می توان برای مصارف کرم ها یا ماسک و لوسوین های روزانه که زیاد مورد استفاده قرار میگیرد از این ظرف استفاده کرد. همچنین می توان یک لایه آلومینیوم یا پوشش پلاستیکی را به بالای ظرف چسباند تا محصول در شرایط بهتری حمل و به دست مصرف کننده برسد. قیمت این محصول در مقرون به صرفه ترین حالت ممکن است و تولید کنندگان می توانند از این قوطی برای محصولات آرایشی خود استفاده کنند . قیمت کم این محصول تاثیری بر کیفیت این محصول نداشته و قوطی کرم 500 گرمی از دوام مناسب برخوردار است. همچنین مواد آرایشی داخل ظرف از بیرون اصلا قابل روئیت نیست اما در صورت درخواست مشتری می توان با حذف رنگ و استفاده ی خالی از پلی اتیلن ظرف نسبتا شفافی را تولید کرد. البته همچنان محتویات داخل ظرف به طور دقیق مشخص نیست اما می توان حجم مواد مانده در ظرف را تشخیص داد. تیک پلاست آماده است قوطی کرم مورد نظر شما را با هر تیراژی در اسرع وقت تولید و به هر نقطه از ایران پهناور عزیز ارسال کند.

 

 

ظرف کرم 500 گرم تک جداره

 

 

خرید قوطی کرم 500 گرمی در تهران و کرج

 

 

قوطی های پلاستیکی مصرف های گوناگونی در صنایع مختلف دارویی، غذایی، شیمیایی و … دارند. یکی از این صنایع ؛ صنایع آرایشی است که تولید کنندگان سراسر جهان از این قوطی ها استفاده می کنند. ظاهر در این دسته از محصولات اهمیت بالایی برخوردار است و در فروش تاثیر مستقیمی دارد. قوطی کرم 500 گرمی با توجه به ظاهر مناسبی که دارد و حجم مناسبی از محیط را اشغال می کند و می توان آن را با رنگ های مختلفی تولید کرد یکی از بهترین گزینه ها برای مواد آرایشی پر مصرف نظیر کرم های روزانه، ماسک مو ها و لوسیون ها باشد. استفاده ی راحت از این قوطی با توجه به دهانه ی بزرگی که دارد می تواند تجربه ی رابط کاربری مناسبی را برای مصرف کننده فراهم کند و مصرف کننده می تواند به راحتی از محصول داخل قوطی استفاده کند. برای خرید قوطی کرم 500 گرمی در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

09355131323

09010816161

tikplast.com/shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop 

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

ارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت

کد پستی : 3751313485

09010816161 ، 09355131323 = مسئول فروش

09021613823 ، 02191302629 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب: فروش ویژه قوطی کرم 500 گرمی خارجی با رنگ بندی
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد