تیک پلاست یکی از بزرگترین تولید کننده های ظروف و درب های پلاستیکی در کشور است. این کارخانه سابقه ی همکاری با بزرگترین تولید کنندگان مواد غذایی و دارویی و ... را دارد. با توجه به اهمیت بالای ظروف مواد غذایی از نظر کیفیت و بهداشت تیک پلاست در تمامی محصولات تولیدی خود بالاترین استاندارهای روز دنیا را رعایت می کند و در نتیجه رضایت بالای تولید کنندگان مواد غذایی را در بر داشته است. درب آرام ریز روغن یکی از محصولات پر کاربرد و پر فروش این شرکت از پلی اتیلن و به صورت تزریقی در رنگ های مختلف تولید می شود. تیک پلاست یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ظروف پلاستیکی آماده ی همکاری با تولید کنندگان محترم در سر تا سر کشور است. تولید تا ارسال سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن بسته به تعداد سفارش مشتری آماده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از درب آرام ریز روغن و دریافت قیمت این محصول و سایر محصولات با کیفیت شرکت بزرگ تیک پلاست می توانید با شماره تماس های مندرج در ذیل این مطلب تماس حاصل فرمایید و اقدام به ثبت سفارش و تحویل سفارش هایتان در اسرع وقت کنید.

 

 

درب آرام ریز روغن

 

 

فروش درب آسان ریز روغن

 

درب آسان ریز روغن با توجه به کاربردی که دارد لزوم دارد از کیفیت بالایی برخوردار باشد. از آنجایی که بانوان ایرانی به دفعات زیاد از روغن برای طبخ غذا استفاده می کنند؛ باز و بسته شدن درب روغن نباید باعث افت کیفیت درب بشود. همچنین به هنگام بسته بودن درب روغن نباید نشتی روغن رخ بدهد و باعث آلوده شدن محیط آشپرخانه شود. حتی اگر محصول تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد ولی به دلیل نشتی باعث روغنی شدن آشپرخانه شود باعث کاهش فروش محصول می شود. درب آسان ریز روغن با توجه به کاربردی که دارد باید از ریختن حجم زیاد روغن به بیرون جلوگیری کند که این امر به خوبی در محصول درب آسان ریز روغن شرکت تیک پلاست با توجه به طراحی مناسبی که دارد رعایت شده است. مواد اولیه ی تولید این محصول از بهترین پلی اتیلن موجود در بازار است و از کیفیت بالایی بخوردار است. فروش درب آسان ریز روغن در کارخانه ی تیک پلاست با کیفیت بالایی که دارد تاکنون رضایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان زیادی را جلب کرده است. قطعات این درب به صورت سه تکه تولید و در نهایت سر هم می شود. از دیگر مزایای درب آسان ریز روغن می توان به تنوع بالای رنگ محصول و دوام بالا اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت محصولات تیک پلاست و مشاوره در مورد محصولات می توانید با شماره تماسی که در ذیل این صفحه درج شده است تماس حاصل فرمایید.

 

 

 درب آرام ریز روغن با رنگ های مختلف

 

 

قیمت درب آرام ریز روغن و مایعات

 

قیمت درب آرام ریز روغن تیک پلاست در عین با کیفیت بودن از قیمت مناسبی برخوردار است. تیک پلاست سعی دارد تعادل را در بازار رعایت کند تا رضایت بالای تولید کنندگان را کسب کند. همان طور که می دانید فروش با واسطه ی کالا باعث افزایش قیمت نهایی کالا می شود اما تیک پلاست تولید کننده ی محصولات پلاستیکی و با فروش مستقیم و بی واسطه ی محصولات خود باعث شده درب آرام ریز روغن قیمت بسیار پایینی را داشته باشد و در نهایت به کم کردن هزینه ی تولید تولید کنندگان مواد غذایی کمک کرده است. تمامی محصولات موجود در تیک پلاست دارای ضمانت است و در صورت معیوب بودن کالا تیک پلاست در کمال احترام اقدام به تعویض کالا خواهد کرد. شرایط اقتصادی باعث شده نیاز تولید کنندگان با کالای به صرفه و با کیفیت بیشتر باشد. اگر به دنبال درب آسان ریز روغن با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه هستید تیک پلاست آماده ی تولید محصول مورد نیاز شما در تیراژ های مختلف است. با توجه به نوسان قیمت ها در بازار؛ مشتریان گرامی می توانند جهت مشاوره ی خرید و اطلاع از قیمت های بروز محصولات تیک پلاست با شماره تماس های مندرج در انتهای این مطلب تماس حاصل نمایند.

 

 

درب آسان ریز ظرف روغن

 

 

کارخانه ی درب قیف دار آرام ریز روغن 28mm در تهران

 

تیک پلاست یکی از بزرگترین کارخانه های تولید پلاستیک در تهران آماده است همکاری خود را با تولید کنندگان مواد غذایی؛ دارویی؛ شیمیایی و … آغاز کند. ظرفیت بالای تولید این کارخانه و همچنین انجام به موقع تعهدات باعث شده کارخانه جات بزرگ و مطرح کشور با تیک پلاست همکاری کنند و رضایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان را جلب کند. از آنجایی که پروسه ی تولید نیازمند همکاری گروهی تولید کنندگان است و تولید کنندگان تمایل دارند با کارخانجاتی همکاری کنند که به موقع به تعهدات خویش عمل می کنند تیک پلاست با توجه به سوابق درخشان در امر تولید ظروف و درب های پلاستیکی  آمادگی دارد همکاری خود را با تولید کنندگان آغاز کند و ظروف پلاستیکی و همچنین درب آرام ریز روغن را برای آن ها تامین کند. کیفیت درب آرام ریز روغن لزوم دارد از کیفیت بالایی برخوردار باشد چون به تعداد دفعات بالا از این محصول در طول روز استفاده می شود و باید کیفیت خود را حفظ کند. تیک پلاست تولید کننده ی انواع درب های ظرف های مختلف با کیفیت بالا آماده ی تولید ظروف برای صنعت گران ایرانی را دارد.

برای خرید درب آرام ریز روغن در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

 

09355131323

09010816161

tikplast.com/shop

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

Website:

Tikplast.com/shop

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

Channel:

T.me/Tikplast

:Call

09355131323

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت

09010816161 ، 09355131323 = مسئول فروش

09021613823 ، 02191302629 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب: فروش درب آرام ( آسان) ریز روغن دو تکه + رنگ های متنوع
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد