تیک پلاست یکی از بهترین و بزرگترین تولید کننده های محصولات پلاستیکی در کشور می باشد. تمامی دستگاه های کارخانه ی تیک پلاست مطابق با آخرین با فناوری روز در حال تولید شبانه روزی انواع بطری و درب های مختلف در کاربرد ها و سایزهای مختلف هستند. مواد اولیه ی به کار رفته در تولیدهای این شرکت از بهترین مواد موجود در بازار است. تیک پلاست محصولات خود را ضمانت می کند و در صورت وجود نقص در محصولات تولیدی خویش اقدام به ارسال محصول سالم به تولید کننده خواهد کرد. بطری پت 250 cc تولید شده در این شرکت در رنگ های مختلف یا به صورت شفاف آماده ی تولید انبوه و ارسال به تمامی نقاط ایران پهناور می باشد. دهانه ی این ظرف 20 mm است و قابلیت نصب انواع درب های فندکی، اسپری، ساده و … را دارد و این ویژگی باعث می شود این بطری قابل استفاده برای انواع محصولات آرایشی و بهداشتی نظیر شامپو، لوسیون و... گردد. بطری 250 cc یکی از پر طرفدار ترین محصولات تیک پلاست است. این محصول با توجه به حجم کم و حالت استوانه ای که دارد می تواند در کمد لوازم آرایشی و حمام در بین سایر اقلام موجود به راحتی قرار گیرد. جهت کسب مشاوره و اطلاع از لیست قیمت ها و لیست سایر محصولات با شماره تماس مسئول فروش که در انتهای این مطلب درج شده است تماس حاصل فرمایید.

 

 

قوطی پت 250 سی سی

 

 

فروش عمده بطری پت کتابی و استوانه ای 250 سی سی

 

بطری های پت تولید شده در شرکت تیک پلاست از تنوع بالایی برخوردار هستند و برای کاربرد های مختلف تولید می شوند. پت ها به دلیل خاصیت شفاف بودن برای تولید کنندگانی که دوست دارند محصول تولیدی شان کاملا در بطری مشخص باشد گزینه ی مناسبی می باشد. البته با اضافه کردن رنگ به دانه های پت می توان محصول خروجی را رنگی و طبق سلیقه ی مشتری اقدام به تولید کرد. این بطری ها قابل استفاده برای شامپو، الکل، کرم، انواع ژل مو و ژل ضد عفونی کننده و برخی دارو ها قابل استفاده است و کاربردهای گسترده ای دارد. این بطری ها دارای وزن و ضخامت استاندارد هستند و دوام مناسبی را دارند و با استفاده از دستگاه های به روز با روش بادی ؛ روزانه در تعداد بالایی تولید می شوند و به تولید کنندگان سراسر ایران ارسال می شوند. با توجه به نوسان قیمت ها جهت اطلاع از آخرین قیمت محصولات تیک پلاست می توانید با شماره تماس مدیر داخلی که در انتهای این مطلب درج شده است تماس حاصل نمایید. جهت مشاهده ی درب های 20 mm در طرح های مختلف نیز در وبسایت شرکت تیک پلاست جستجو نمایید و یا از کارشناسان فروش ما مشاوره بگیرید.

 

 

قیمت عمده ظرف پت 250 سی سی

 

 

قیمت بطری پت 250 سی سی دهانه 20 درجه یک

 

پلاستیک از پر کاربرد ترین ماده های مصرفی توسط انسان است. این ماده ی مصنوعی را همین الان می توانید در اطراف خود در شکل یک بطری یا به کار رفته در تلفن همراه و یا در دکوراسیون منزلتان و … مشاهده کنید. بنابراین پلاستیک را می توان یکی از مهمترین مواد مورد نیاز برای زندگی انسان ها قلمداد کرد. بطری ها هم یک محصول جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها هستند و از آنجایی که به وفور مشاهده می شوند پس باید ظاهر مناسبی نیز داشته باشند و از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا در طولانی مدت قابل استفاده باشند و دچار افت کیفیت نشوند. کیفیت مناسب بطری ها از آنجایی که گاهی ممکن از تحت فشار قرار بگیرند و یا ماده ی خیلی سرد یا گرم در آن ها ریخته شود از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت تیک پلاست بطری های زیبا را به همراه کیفیت مناسب که در مقابل فشار و دمای معمول  نیز به خوبی انعطاف دارند تولید می کند و آماده ی ارسال محصولات خود به تولید کنندگان تمام نقاط ایران است. جهت دریافت نمونه ی محصولات و مشاوره توسط کارشناسان تیک پلاست می توانید با شماره تماس مندرج در انتهای این مطلب تماس حاصل نمایید. همچنین شبکه های اجتماعی ما را نیز دنبال کنید تا به گالری محصولات ما راحت تر دسترسی پیدا کنید.

 

 

قوطی پت 250 سی سی پلاستیکی

 

 

فروش عمده بطری پت 250cc رنگی با قیمت مناسب

 

امروزه خرید های اینترنتی در حال گسترده شدن هستند. اتفاقاتی مانند شیروع ویروس کرونا اهمیت خرید های غیر حضوری را بیش از پیش مشخص کرده است. شرکت تیک پلاست امکان خرید غیر حضوری محصولات خود را فراهم کرده است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت یا صفحات اجتماعی شرکت تیک پلاست و مشاهده ی تصاویر محصولات متنوع تیک پلاست و خواندن توضیحات و در نهایت تماس با کارشناس فروش اقدام به ثبت سفارش های خود نمایید. همچنین در صورت داشتن سوالات بیشتر و اطلاع از تخفیفات و لیست قیمت محصولات هم می توانید از کارشناس فروش شرکت بزرگ تیک پلاست اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید. تیک پلاست سفارش های شما را در اسرع وقت آماده و به هر نقطه ای از ایران ارسال می کند. تمامی سفارشات از مواد درجه یک تولید شده اند و دارای ضمانت هستند و در صورت نیاز شرکت اقدام به تعویض محصولات معیوب با سالم خواهد کرد.هدف تیک پلاست کسب رضایت صنعت گران سر تا سر ایران پهناور که با هم در حال چرخاندن چرخ اقتصاد کشورند است. 

 

برای خرید بطری پت 250 cc در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، قزوین ، شیراز و سایر نقاط با شماره زیر تماس بگیرید.

 

09355131323

09010816161

tikplast.com.shop

 

مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر محصولات با مراجعه به راه های ارتباطی ما

 

Website:

Tikplast.com/shop

 

Instagram:

Instagram.com/Tikplast

 

Channel:

T.me/Tikplast

 

 

کارخانه شماره 1 : کرج - هفت جوی

کارخانه شماره 2 : تهران ورامین

 

آدرس شرکت :

کرج - هفت جوی - شهرک صنعتی زرین دشت

کد پستی : 3751313485

 

09010816161 ، 09355131323 = مسئول فروش

 

09021613823 ، 02191302629 = پشتیبانی فروش

 

گرد آوری و تنظیم :
عنوان مطلب: تولید کننده بطری پت استوانه ای 250 سی سی با رنگ پوششی + درب اسپری ، فیلیپ تاپ و ...
واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست
Tikplast.com
کپی با ذکر منابع مانعی ندارد